آخرین اخبار

2. تير 1394 - 13:55   |   کد مطلب: 2101
نشست هم اندیشی بخشدار سرفاریاب با دهیاران و شوراهای اسلامی تعدادی از روستاهای در محل بخشداری برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، نشست هم اندیشی بخشدار سرفاریاب با دهیاران و شوراهای اسلامی تعدادی از روستاهای بخش با دستور کار حفاظت از منابع طبیعی – صرفه جویی در مصرف آب ودهیاریهای جدیدالتاسیس در محل بخشداری برگزار گردید .

 

بخشدار سرفاریاب با اشاره به دستور کار جلسه، به اهمیت و جایگاه شوراها در قرآن و قانون اساسی اشاره کرد و افزود: جایگاه اعضای شوراها باتوجه به اینکه با رای اعتماد مردم انتخاب می شوند بر هر پست و مقامی ارجحیت دارد و باید قدر رای اعتماد مردم را بدانند و نهایت تلاش خود را در راستای پیگیری و حل مشکلات آنان بکار برند .

 

آتش سودا به مشکلات و تنگناهای موجود در مسیر کار شوراها اشاره کرد و گفت :به خوبی مطلع و آگاهیم که شوراها باید با دست خالی و بدون هیچ چشمداشتی جوابگوی حجم وسیع توقعات مردم روستا باشند.

 

وی تصریح کرد: شیرینی و زیبایی کار شوراها به همین است که بدون دریافت هرگونه حقوق و مزایایی خالصانه برای رفع مشکلات روستا قدم برمی دارند که موجب رضایت مردم و رضایت خداوند خواهد شد .

 

رئیس شورای اداری بخش سرفاریاب به خشکسالی های اخیر اشاره و از اعضای شوراها و دهیاران خواست در راستای استفاده بهینه از آب شرب و کشاورزی تلاش مضاعف بنمایند و بعنوان نماینده بخشدار در روستا مردم را به صرفه جویی در مصرف آب دعوت و تشویق نمایند .

 

وی با اشاره به وضعیت منابع طبیعی در بخش سرفاریاب بیان کرد: این بخش پتانسیل بالایی در زمینه جنگل و مرتع دارد  و خواستار حفاظت و حراست از منابع طبیعی بعنوان یک سرمایه ملی و میراثی ارزشمند و گرانبها برای نسل های آینده، از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک