آخرین اخبار

1. تير 1394 - 20:03   |   کد مطلب: 2092
در آیین تکریم ومعارفه مدیر جهاد کشاورزی سرفاریاب عنوان شد:
کشاورزی سنتی سرفاریاب باید به مکانیزه تبدیل شود
بخشدار سرفاریاب گفت: تبدیل شیوه آبیاری مکانیزه به جای آبیاری های سنتی در راستای کاهش وحل مشکلات کشاورزان سرفاریاب امری ضروری است .
در آیین تکریم ومعارفه مدیر جهاد کشاورزی سرفاریاب

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، در مراسمی با حضور بخشدار سرفاریاب ومدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام، آیین تکریم و معارفه مدیرجهاد کشاورزی سرفاریاب در بخشداری این بخش برگزار شد.

 

بخشدار سرفاریاب در این آیین با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در اقتصاد ومعیشت مردم بعنوان یک بخش تولید کننده و اهمیت مدیریت در این بخش و تشکر از زحمات آقای مرزبان مدیر وقت جهاد گفت :با توجه به خشکسالی های چندین ساله اخیر وکمبود شدید آب تبدیل شیوه آبیاری مکانیزه به جای آبیاری های سنتی در راستای کاهش وحل مشکلات کشاورزان امری ضروری است .

 

غلام حسن آتش سودا در بخش دیگری از سخنان خویش ضمن تبریک به آقای خشنود وقول نهایت همکاری با مدیر جدید جهادبخش در راستای خدمت رسانی به مردم سرفاریاب از وی خواست تا با بهره گیری از منویات و فرمایشات ائمه معصوم در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری بنام دولت ،ملت همدلی و همزبانی مزین شده با مردم داری و قانون محوری توام با صداقت با مردم برخورد نماید وجایگاه خود را همچون مدیر پیشین در دل مردم باز کند.

 

عیدی هشدارنسل مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چرام در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات وخدمات شش سال ونیم آقای ولی مرزبان، تلاش، اخلاق ومردم داری را از جمله خصوصیات وعوامل موفقیت وارتقاء ایشان ذکر کرد.

 

وی با بیان اینکه ظرفیت ها و پتانسیل های کشاورزی در شهرستان چرام افزود: استفاده از قابلیت های بخش کشاورزی و حمایت از تولید داخل و توسعه صادرات محصولات جز برنامه های اصلی اجهاد کشاورزیست.

 

هوشدار نسل رییس جدید این مرکز را فردی جوان ،فعال ، پاکدست ومورد اعتماد خواند واز وی خواست با همکاری وهمراهی همکاران وسایر مسئولان بخش زمینه توسعه وارتقاء بخش کشاورزی وافزایش تولید در بخش سرفاریاب را فراهم آورد.

 

آقای مرزبان رییس سابق جهاد کشاورزی سرفاریاب نیز از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان چرام و بخشداران سرفاریاب که در دوره مسولیت ایشان با جهد کشاورزی سرفاریاب همکاری داشتند تشکر کردو افزود: هر کاری که در بخش کشاورزی سرفاریاب در این دوران انجام شده است از خدمات نظام وبا تلاش همکاران در حهاد کشاورزی سرفاریاب بوده است.

 

سرپرست جدید جهادکشاورزی بخش نیز ضمن تشکر از حسن نیت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان وسایر مسئولین بخش وهمکاران،از کم آبی بعنوان مهمترین دغدغه مردم ومسئولان درسال جاری بخصوص حوزه کشاورزی یاد کرد واظهار امیدواری نمودبا مشورت وهمکاری می توان بار این مهم مسئولیت را به مقصد رسانید.

 

در پایان این آیین از خدمات وزحمات آقای ولی مرزبان قدردانی وحکم سرپرستی سید جواد خشنود به وی اعطا شد.

در آیین تکریم ومعارفه مدیر جهاد کشاورزی سرفاریاب
در آیین تکریم ومعارفه مدیر جهاد کشاورزی سرفاریاب
در آیین تکریم ومعارفه مدیر جهاد کشاورزی سرفاریاب
در آیین تکریم ومعارفه مدیر جهاد کشاورزی سرفاریاب
در آیین تکریم ومعارفه مدیر جهاد کشاورزی سرفاریاب
در آیین تکریم ومعارفه مدیر جهاد کشاورزی سرفاریاب

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک