آخرین اخبار

1. تير 1394 - 16:46   |   کد مطلب: 2088
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد کتاب آسمانی قرآن را نجات بخش جوامع بشری دانست و ابراز کرد: نمایشگاه های قرآنی برای استفاده قشرهای مختلف مردم در استان گسترش یابد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، فتاح محمدی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به افتتاح اولین نمایشگاه معارف قرآنی در مرکز استان اشاره کرد وافزود: ظرفیت استان و شهرستان برای برپایی چنین جشنواره هایی، بیشتر از ظرفیت های کنونی است که می طلبد با جدیت بیشتری در حوزه معارف قرآنی قدم برداریم.

 

وی برپایی این نمایشگاه در مرکز استان را حرکتی بسیار ارزنده برای ترویج و توسعه معارف اصیل قرآنی در جامعه دانست واظهارکرد: این حرکت به عنوان گام اول در ترویج مفاهیم قرآنی قدم خوبی است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد کتاب آسمانی قرآن را نجات بخش جوامع بشری دانست و ابراز کرد: قرآن به عنوان کتاب آزادی بخش جوامع بشری و منشوری برای هدایت جامعه دارای ابعاد درخشانی است.

 

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم در ترویج فرهنگ قرآنی اقدامات موثرتری در حوزه تبیین مفاهیم و مباحث قرآنی آن صورت گیرد،گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه معارف قرآنی  ترویج سبک زندگی اسلامی وانتقال ان به افراد است .

 

محمدی با بیان اینکه قرآن، کتابی است که در همه ابعاد پاسخگوی مطالبات انسان است،تصریح کرد: اگر معرفت و شناخت نسبت به مفاهیم قرآن در جامعه و زندگی مردم ایجاد شود، جامعه از گزند آسیب‌ها در امان خواهد ماند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز که فرهنگ های مبتذل غربی با الهام گرفتن از سلاح ماهواره فرهنگ های ما را نشانه گرفته اند ترویج فرهنگ های معنوی قرآن می تواند جامعه را از آسیب ها و تیرهای زهر آگین دشمن مصون بدارد.

 

انتهای پیام/ر/200/و/آ

منبع: صبح زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک