آخرین اخبار

31. خرداد 1394 - 8:14   |   کد مطلب: 2047
شهردار قلعه‌رئيسي با اشاره به اینکه طرح اوقات در جهت کمک به دانش‌آموزان بیکار انجام می‌گیرد، تاکید کرد: طرح اوقات فراغت به خانواده‌های کمک می کند تا دانش‌آموزان از تمام ظرفیت‌ها معنوی در ایام تابستان استفاده کنند.
صابرپيكر

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، صابر پیکر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح اوقات در جهت کمک به دانش‌آموزان بیکار انجام می‌گیرد، تاکید کرد: طرح اوقات فراغت به خانواده‌های کمک می کند تا دانش‌آموزان از تمام ظرفیت‌ها معنوی در ایام تابستان استفاده کنند.

 

 وي افزود: ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت برای جلب رضایت الهی و توبه از گناهان است.

 

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماهی استثنایی است و تمامی اعمال در این ماه از فضیلت بسیار زیادی برخوردار هستند اضافه کرد: یکی از بهترین اعمالی که در این ماه مبارک باید آن را انجام دهیم، قرائت قرآن است، چراکه قرائت هر آیه از کلام وحی در این ماه معادل ختم قرآن است و ثواب بی‌اندازه‌ای دارد.

 

شهردار قلعه‌رئیسی خاطرنشان کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای تقرب به خداوند متعال و بالا بردن سطح معلومات دینی است.

 

این مسئول با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ و اشاعه فرهنگ دینی و ارزش ها است، گفت: همه ما باید عظمت ماه رمضان را قدر دانسته و از تمام لحظات آن نهایت استفاده را ببریم.

 

پیکر اذعان کرد: در این کلاس ها باید ترویج فرهنگ قرآنی مورد تاکید قرار بگیرد و از ظرفیت دانش‌آموزان برتر باید استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه در این طرح تلاش خواهیم کرد چگونگی زندگی شهرنشینی را گسترش دهیم، یادآور شد: در این طرح برنامه‌های مختلفی داریم که توزیع بروشور با موضوع "زندگی درست شهرنشینی" در بین دانش‌آموزان شرکت در این طرح انجام خواهد گرفت.

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک