آخرین اخبار

30. خرداد 1394 - 13:28   |   کد مطلب: 2024
رئیس اداره محیط‌ زیست کهگیلویه خبر داد:
تحویل دو بهله عقاب به محیط‌زیست کهگیلویه+ تصاویر
رئیس اداره محیط‌ زیست کهگیلویه از تحویل دو بهله عقاب از سوی افراد طبیعت دوست این شهرستان به اداره محیط زیست خبر داد.
تحویل دو بهله عقاب به محیط‌زیست کهگیلویه+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، قدرت‌الله علیپور رئیس اداره محیط‌ زیست کهگیلویه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه با بیان اینکه این اداره با توجه به اعلام سراسری در بین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی حوزه تحت مدیریت این اداره در شهرستان کهگیلویه مبنی براینکه زنده گیری و نگهداری پرندگان وحشی خطری برای حفظ  محیط زیست شهرستان است گفت: دو بهله پرنده شکاری از خانواده عقاب توسط حامیان محیط زیست کشف و با تلاش یگان حفاظت به محیط زیست شهرستان کهگیلویه انتقال داده شده است.

 

kohgiluyeh.ir

 

وی با بیان اینکه زنده گیری و نگهداری پرندگان وحشی جرم و مستوجت مجازات کیفری است گفت: کسانی که در زمینه تحویل این پرندگان وحشی همکاری داشته باشند مورد تشویق قرار خواهند گرفت. 

 

رئیس اداره محیط‌ زیست کهگیلویه با اشاره به اینکه این  دو بهله پرنده شکاری از خانواده عقاب توسط شکارچیان از ناحیه بال مورد هدف گلوله قرار گرفته بودند افزود: این پرندگان به دلیل زخم بال قادر به پرواز نیستند.

 

علیپور تصریح کرد: کار مداوا و تغذیه مناسب انها با همکاری شبکه دامپزشکی شروع شده که به محض بهبودی در منطقه حفاظت شده خاییز رهاسازی خواهند شد .

 

تصاویر تکمیلی: 
تحویل دو بهله عقاب به محیط‌زیست کهگیلویه+ تصاویر

دیدگاه‌ها

چه فایده مردم زحمت می کشند تحویل اداره محیط زیست می دهند ولی با بی توجهی از بین می روند

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک