آخرین اخبار

30. خرداد 1394 - 13:01   |   کد مطلب: 2022
بخشدار سرفاریاب گفت: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و بدون یاری آنان نمی توان این عرصه ها را حفظ کرد.
بخشدار سرفاریاب

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، غلام حسن آتش سودا بخشدار سرفاریاب در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی نیازمند مشارکت و همکاری مردم است گفت:  منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و بدون یاری آنان نمی توان این عرصه ها را حفظ کرد.

 

وی تصریح کرد: بهره گيري درست از عرصه هاي منابع طبيعي نيازمند علم ، آگاهي و آموزش است و در اين راه بايد همه مردم و مسوولان تلاش كنند.

 

آتش سودا بر لزوم فرهنگ سازي اساسي ، آشنايي بيشتر مردم و تشويق و ترغيب آنان را براي استفاده درست و صحيح از منابع طبيعي و حفظ و حراست اين منابع ضروري دانست. 

 

بخشدار سرفاریاب به فرارسیدن فصل گرما واحتمال وقوع آتش سوزی در مناطق مختلف بخش با توجه به پوشش انبوه درختان جنگلی وبوته های گیاهی اشاره کرد و افزود: برای حفظ منابع طبیعی وخدادادی که سرمایه ملی وهمگانی است ضرورت دارد که تمامی مسئولین وکارکنان ادارات ونهادهای بخش وهمچنین مردم در این راستای مکاری کنند.

 

وي تاكيد كرد: جلب مشاركت عمومي و حفاظت از منابع طبيعي و توسعه جنگل كاري در بخش سرفاریاب نيازمند فرهنگ سازي عمومي است.

 

آتش سودا يادآورشد: طبيعت و منابع طبيعي در ادامه حيات اقتصادي و اجتماعي همه ما نقش بسزايي دارد و وظيفه داريم اين امانت را براي آيندگان صحيح و سالم تحويل دهيم.

 

وي خاطر نشان كرد: حفظ و حراست از منابع طبيعي نقش بسزايي در بقاء حيات وحش و ادامه زندگي جانواران دارد.

 

آتش سودا ضمن تشکر از همکاری مردم ولایتمدار بخش وشهر سرفاریاب با بخشداری این منطقه از استقرار نمایندگی آب وفاضلاب در شهر سرفاریاب خبرداد و خواستار همکاری وهمیاری مردم با اداره آب وفاضلاب در خصوص ساماندهی شبکه آبرسانی شد.

 

وی بررعایت اصل صرفه جویی در مصرف آب شرب با توجه به کمبود شدید آب در سال جاری تاکید کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک