آخرین اخبار

30. خرداد 1394 - 11:28   |   کد مطلب: 2019
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعرض به ولایت و تبدیل شهادت‌طلبی به رفاه‌طلبی دو حربه دشمن در برابر ملت ایران است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یدالله بوعلی صبح امروز در یادواره 18 شهید فرهنگی شهرستان بویراحمد که با حضور خانواده شهدا و جمعی از فرهنگیان در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد با بیان این‌که شهدای فرهنگی از بابصیرت‌ترین اقشار در دوره خود بوده‌اند، اظهار کرد: امروز به شهدای فرهنگی خود افتخار می‌کنیم و در عرصه علم و دانش آن‌ها را الگوی خود قرار می‌دهیم.

فرمانده ارشد نظامی در استان با بیان این که دشمن بیش از هر چیز از تفکر عاشورایی در ایران وحشت دارد، افزود: شهدا احیاگر این تفکر در قرن حاضر بودند.

بوعلی تصریح کرد: تشیع دو بال قوی دارد که نماد انتظار و عدالت‌خواهی و شهادت است را دارد که شهادت‌پذیری در اوج آن قرار دارد و به‌واسطه این دو بال نیرومند است که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در برابر همه ظالمان و استکبار ایستاده است.

وی گفت: اما در کنار این دو بال بعد بسیار قوی دیگری به نام ولایت‌پذیری وجود دارد که در کنار شهادت‌پذیری و عدالت‌خواهی دشمن را زمین‌گیر کرده است.

فرمانده سپاه فتح استان با بیان دسیسه‌هایی که دشمن برای زدن این دو بال و همچنین مقابله با ولایت‌پذیری دارد، تصریح کرد: آن‌ها به دنبال تعرض به مرجعیت هستند و سعی دارند که شهادت‌طلبی را به هر نحو از ملت گرفته و رفاه‌طلبی را جایگزین آن کنند.

انتهای پیام/2571/ک20

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک