آخرین اخبار

30. خرداد 1394 - 8:25   |   کد مطلب: 2013
مديركل امور عشايري استان كهگيلويه‌وبويراحمد گفت: تا پايان 94 تمام چشمه‌هاي عشايري ديشموك را بهسازي و آماده بهره‌برداري عشاير قرار مي‌دهيم.

مجيد عليپور مديركل امور عشايري استان كهگيلويه‌وبويراحمد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه گفت: بهسازي چشمه‌هاي عشايري منطقه ديشموك از ديگر پروژه‌هايي است كه امور عشايري كهگيلويه‌وبويراحمد براي رفاه حال عشاير اين منطقه تا پايان 94 تمام چشمه‌هاي عشايري را بهسازي و آماده بهره‌برداري عشاير عزيز منطقه ديشموك قرار مي‌دهيم.

 

وي راه ارتباطي عشايري بردكر و لرزو  را از مهمترين پروژه‌هاي  راه عشايري در اين منطقه عنوان كرد و تصريح كرد: با احداث  13 كيلومتر از اين جاده در سال گذشته پيشرفت قابل توجهي داشتيم و پيش بيني مي‌كنيم كه با تخصيص اعتبار در سال 94 3 كيلومتر ديگر اين راه را به بهره‌برداري برسد.

 

مديركل امور عشايري استان كهگيلويه‌وبويراحمد اشاره‌اي به خشكسالي سال 94 در اين مناطق داشت و گفت: با توجه به اين‌كه در مناطق عشايري ديشموك خشكسالي وجود داشت امور عشايري علوفه يارانه‌اي مناطق عشايري ديشموك را خريداري و عشايران مي‌توانند با مراجعه به شركت تعاوني كوه نور سهميه علوفه‌اي خود را دريافت نمايند.

 

عليپور گفت: يكي از طرح‌هاي نوين عشايري، استفاده عشايران از انرژي خورشيدي است و جاهايي كه استفاده از انرژي خورشيدي را دارا باشند با استفاده از اين اداره پنل‌هاي خورشيدي و حمام‌هاي خورشيدي خريداري و در اختيار افراد مستحق قرار خواهيم داد.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک