آخرین اخبار

29. خرداد 1394 - 17:20   |   کد مطلب: 2008
امام جمعه سرفاریاب به تشیع پیکر شهدای غواص و گمنام دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پیام شهدا ایستادگی و استقامت در برابر دشمن است این همان عهدی است که انها به ان عمل کردند و ما نیز باید تا ابد به آن پایبند باشیم .
امام جمعه سرفاریاب

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه سرفاریاب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سرفاریاب ضمن توصیه و سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: آنچه که انسان را نزد خداوند متعال عزیز و بزرگ می‌دارد، تقوا است و همه تکریم‌ها در سایه رعایت تقوای الهی خواهد بود.

 

امام جمعه سرفاریاب با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت ماه رمضان ماه فرصت هاست، فرصت هایی که خداوند بر اساس محبت بی پایانش در اختیار ما قرار داده است تا بتوانیم توشه راه سفر بی انتهای آخرت را تهیه کنیم.

 

وی با بیان این که روزه داری برای جلب خشنودی خداوند متعال باید با اخلاص کامل صورت پذیرد نمازگزاران روزه دار را به رعایت حلال و حرام و مراقبت از تمام اعضا و جوارح خود در کنار روزه داری در این ماه پربرکت دعوت کرد.
 

پژمان افزود: در ماه رمضان تمام درهای جهنم بسته و درهای بهشت بر روی بندگان مومن باز می شود و ثروتمندان باید از دستگیری از فقرا و نیازمندان و اطعام و احسان به ضعفا و مستندان در این ماه غفلت نکنند.

 

وی با تاکید کردن  به دروری از کسب و کارهای حرام، به آسیب های حرام خوری از جمله: از بین بردن روح دوستی در جامعه،به جود آمدن دشمنی در جامعه و از بین رفتن امنیت جامع هاشاره کرد و خواستاردوری از این نوع کسب و کارها شد.

 

خطیب نماز جمعه سرفاریاب با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: ایران غنی سازی را حق مسلم خود میداند و برای رسیدن به آن بر تمامی مواضع به حق خود ایستاده است.

 

وی همچنین به تشیع پیکر شهدای غواص و گمنام دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پیام شهدا ایستادگی و استقامت در برابر دشمن است این همان عهدی است که انها به ان عمل کردند و ما نیز باید تا ابد به آن پایبند باشیم .

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک