آخرین اخبار

29. خرداد 1394 - 16:05   |   کد مطلب: 2006
امام جمعه ديشموك گفت: تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي ما در مقابل زياده‌خواهي آمريكا بايستد، عزت و آبروي اين نظام را حفظ كند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سيد هدايت محمودي‌اصل امام جمعه ديشموك ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر اظهار كرد: تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي ما در مقابل زياده‌خواهي آمريكا بايستد، عزت و آبروي اين نظام را حفظ كند.

 

خطيب نماز جمعه ديشموك افزود: تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي ما كه در حال تلاش است، بداند كه آمريكا قابل اعتماد نيست و دنبال كوچك‌ترين فرصت است كه به نظام ما ضربه بزند كه انشاءالله موفق نخواهد شد.

.

وي تصريح كرد: بيش از 12 سال است كه مذاكرات هسته‌اي در حال انجام است ولي نتيجه‌اي ندارد، چرا كه آنها دنبال خسته اين هستند كه كشور ايران را خسته كنند تا ما عقب نشيني كنيم، اما كورخواندند، ملت ما اين همه سختي كشيدن، همچنان پاي نظام، ولايت، رهبري، حفظ آب، ناموس و خاك اين مرزوبوم، آرمان‌ها و ارزشهايشان مي‌ايستند و بر حفظ و رعايت اين اصول، پايدار خواهند ماند.

 

وي اشاره‌اي به تشييع پيكر پاك 270 شهيد غواص عمليات كربلاي چهار كرد و افزود: الحمدالله برنامه معنوي تشييع اين شهداي والامقام بسيار خوب و باشكوه برگزار گرديد.

وي گفت: شهدايي كه دفاع از ناموس، دفاع از ولايت، حفظ ارزش‌ها و آرمانهاي اسلامي و استقامت در برابر تهديدها و زياده‌خواهي دشمنان را در دستور كار داشته تا به مقام شامخ شها دت نائل آمدند.

 

خطيب نماز جمعه ديشموك بيان كرد: پيام شهدا اين بود كه همه ذخاير دنيوي را با عزت و آبروي خود عوض نمي‌كنند و نشان دادند كه عزت، سربلندي ملت و نظام مقدس اسلامي را با همه ذخاير دنيايي تعويض نخواهند كرد.

 

وي افزود: مبادا ما كوتاه بياييم، امروز ما هم بايد برنامه‌هاي‌مان همين‌جور باشد تا عزتمان حفظ شود.

 

وي اضافه كرد: ملت ما در طول 37 سال عمر نظام مقدس انقلاب جمهوري اسلامي ايران آمريكا و قدرت‌هاي بزرك را تحقير كردند اما آنها با لبخندهاي شيطاني خود بر سر ميز مذاكرات مي‌خواهند ما را فريب دهند.

 

وي همچنين ياد و خاطره شهداي 7 تير و به ويژه شهيد بهشتي را گرامي داشت و گفت: انتظارات مردم از قوه قضائيه به عنوان يك مرجع زياد است.

 

وي تشريح كرد: هر چند تعداد پرونده‌هاي موجود در قوه قضائيه زياد است، حتي چند سال طول مي‌كشد تا يك پرونده به نتيجه برسد ولي دستگاه قضا هم با مجرمين برخورد با صلابت كند و اين قوه نظارت بيشتري بر قضات اين دستگاه داشته باشد.

وي به سالروز دستور تاسيس سازمان تبليغات اسلامي از سوي حضرت امام خميني(ره) اشاره كرد|، اين روز را گرامي داشت و اين روز را به  همه كساني كه در اين عرصه به نظام مقدس اسلامي خدمت مي‌كنند، تبريك گفت.

 

وي به دوشنبه اول تيرماه آغاز هفته صرفه‌جويي در آب اشاره كرد و تصريح كرد: كشور ما كم آب است، خيلي از شهرهاي ما به‌ويژه در فصل تابستان به كمبود شديد آب مواجع هستند و در استان ما هم زنگ خطر كم‌آبي زده شد.

 

وي، از مردم خواست تا مي‌توانند در مصرف آب صرفه‌جويي كنند تا انشاءالله با مشكلات كم آبي در اين فصل گرم روبرو نشويم.

 

محمودي‌اصل همچينين از حضور كاروان همدلي و همزباني در اين بخش تقدير و تشكر كرد و گفت: ديدار چهره به چهره مردم و مسئولان يكي از دستاوردههاي بسيار خوب اين سفر بود.

محمودي اصل متذكر شد: اين سفر براي اينكه مسئولان از نزديك مشكلات منطقه را ببينيد، استعدادها و ظرفيت‌ها را شناسايي كنند، به حول قوه الهي براي رشد و پيشرفت اين منطقه آنها را در نظر بگيرند و توجه بيشتري به اين بخش داشته باشند، از اين حيث بسيار حائز اهميت است.

 

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک