آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 19:03   |   کد مطلب: 1994
از شهید رحیم طلاوری دو وصیتنامه در دست است که ظاهراً هر دو به قلم واحدی نگاشته شده است. در وصیتنامة نخست شهید طلاوری وصیت می کند که بعد از شهادتش مراسم عزاداری و سوگواری برگزار نگردد و بازماندگان خود را به اطاعت از رهبری فرا میخواند و خالی نگذاردن سنگرها را به آ نها گو شزد میکند.
پنج شنبه ای با شهدای کهگیلویه/ شهیدرحیم طلاوری

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، از شهید رحیم طلاوری دو وصیت نامه در دست است که ظاهراً هر دو به قلم واحدی نگاشته شده است. در وصیتنامة نخست شهید طلاوری وصیت می کند که بعد از شهادتش مراسم عزاداری و سوگواری برگزار نگردد و بازماندگان خود را به اطاعت از رهبری فرا میخواند و خالی نگذاردن سنگرها را به آ نها گو ش زد میکند.

 

شهید طلاوری وصیت دیگر خود را با آیة 169 سورة آل عمران می آغازد و در ادامه از پدر و مادر خود طلب حلالیت می کند و به آنان با یادآوری رزق شهدا نزد خداوند تسلا م یدهد و دوستان خود رااز غفلت از نماز برخذر می دارد. توصیه به کمک به جبه هها و قدردانی از زحمات پدر ومادر و طلب حلالیت از بخ شهای پایانی وصیت نامه این شهید بزرگوار است.

 

kohgiluyeh.ir

وصیت نامه شهید

بعد از مرگ من هرگز گریه و عزاداری نکنید که راهی که ما می رویم راه حسین ( ع) است.

به نام خداوند بخشندة مهربان

این جانب وصیت میکنم که بعد مرگ من هرگز گریه و زاری نکنید و همیشه در راه خداکار کنید و راه شهیدان را ادامه بدهید و نگذارید دشمنان از وقت شما سوءاستفاده کن[ ن] دو شما را به خدا قسم می دهم که حر فهای امام خمینی را گوش بدهید و آ نها را با کمال میل انجام بدهید و سنگرها[ ی] جبهه و مسجد را خالی نکنید که دشمن از پر شدن سنگرها  می ترسد و ا نشاءالله خدا شما را پیروز کند. بعد از مرگ من هرگز گریه نکنید و عزاداری نکنید که راهی که ما می رویم راه حسین( ع) است.پدر و مادر گرامی! برای من گریه نکنید بلکه برای حسین( ع) گریه کنید و هرگز ناراحت نشو[ ی] د که خدا مهربان و بخشنده است و پدر گرامی! مرا ببخشید که نتوانستم زحمت های شما را جبران کنم و مادر! من را حلال کن و من را ببخشید. خداوند پشت و پنا[ ه] شماباشدو به اقوام و خویشاوندان سلام برسانید و برادر و خواهرانم را ناراحت نکنید و ازمرگ من ناراحت نباشید. دیگر عرضی نیست.

در آخر :« خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی( عج) خمینی را نگه دار »

رحیم طلاوری

12601/67

دهدشت

 

kohgiluyeh.ir

 

 

[ وصیت نامه دوم شهید طلاوری]

[ بسم الله الرحمن الرحیم]

1 « وَ لاتَحسَبَ نَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سَبِی لاللهِ أمواتاً بَل احیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقُونَ »

با درود فراوان بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی، و با سلام بر امت هم[ یشه] پیروز ایران، سلام عرض می کنم و امیدوارم که حالتان خوب باشد و هی چگونه ناراحتی نداشته باشید. ما  به جبهه می رویم تا با خون خود انقلاب اسلامی را پیروز کنیم.اگر من شهید شدم مرا حلال کنید و به پدر و مادر بگویید که پسرتان پیش خدا رفته، ناراحت نباشید، چون زند ه اند نه مرد[ ه] و در نزد خدا روزی می گیرند. اگر شهید شدم و به آرزو[ ی]خود رسیدم قبر مرا پیش شهدای دهدشت بگذارید و سلام مرا به تمام دوستانم برسانید وسلام [ به] سلام می‌ رساند و از یاد نماز غافل نشوید و برای امام دعا کنید « رحیم » بگوییدو با کمک های خود رزمندگان را یاری دهید و اگر من قرضی داشتم حلال کنید یا پس بگیرید که خدا شما [ را] توفیق دهد.

سلام مرا به خواهران و برادرم و پدر بزرگم [ و] اهل خانواده برسانید. 5

خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی( عج) خمینی را نگه دار »

خدایا! فرج امام زمان را نزدیک بفرما

رحیم طلاوری

اعزامی از دهدشت

 

kohgiluyeh.ir

دیدگاه‌ها

درود به روان پاک شهید طلاوری که نمونه اخلاق ورشادت بود

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک