آخرین اخبار

28. خرداد 1394 - 15:09   |   کد مطلب: 1982
فرماندار کهگیلویه سهمیه تخصیصی برداشت آب در این شهرستان را پایین دانست و گفت: این میزان سهمیه پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، علی پوزش ظهر امروز در نشست مدیریت بحران شهرستان که با حضور اعضای ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شده بود اظهار کرد: با توجه به وضعیت تنش آبی در شهرهای دهدشت و سوق مدیریت آب شهرستان یک امر ضروری است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به کاهش بارندگی در سال اخیر تصریح کرد: حجم زیادی از آب‌های زیرزمینی شهرستان کم شده و با افت شدید منابع آب مواجه هستیم.

پوزش با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر روان آب‌ها سومین استان در کشور است افزود: شهرستان کهگیلویه با وجود محصور شدن بین دو سد اما عملا هیچ بهره‌ای از آب سدهای موجود ندارد.

وی خواستار پیگیری وضعیت آب روستاهای اقماری شهرستان شد و گفت: قطع 16 روزه آب شهر سوق نارضایتی مردم و نگرانی‌هایی را در پی داشته است.

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات آب تصریح کرد: آبرسانی به روستاهای فاقد آب باید توسط تانکر سیار انجام شود.

پوزش با پایین دانستن سهم تخصیص برداشت آب در شهرستان افزود: با توجه به شرایطی که حاکم است انتظار می‌رود آب منطقه‌ای استان نسبت به افزایش سهمیه برداشت آب این شهرستان همکاری داشته باشد.

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک