آخرین اخبار

27. خرداد 1394 - 15:01   |   کد مطلب: 1961
ارسال به دوستان استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
شیوع پدیده بی‌حجابی در کهگیلویه و بویراحمد نگران‌کننده است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شیوع پدیده بی‌حجابی در این استان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، پیش از ظهر امروز یادواره 12 شهید مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مشاور وزیر کشور، خادمی استاندار، خانواده شهیدان عرصه مبارزه با مواد مخدر و مدیران دستگاه‌های مختلف این استان برگزار شد.

سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشیع باشکوه 275 شهید را نشانه عشق و علاقه مردم به فرهنگ ایثار و شهادت خواند و گفت: حضور باشکوه مردم نشان داد که مردم همچنان ارزش‌ها را می‌شناسند و از این ارزش‌ها پاسداری می‌کنند.

وی در ادامه به پیامدهای مخرب و آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و افزود: مصرف مواد مخدر نوعی جنگ نرم دشمنان است که جامعه ما را به شدت مورد تهدید قرار می‌دهد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: براساس ارزیابی‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران جزء کشورهایی است که هزینه‌های زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر داده است.

خادمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با این پدیده شوم و مخرب و برخورد با سوداگران مرگ شهیدان زیادی را تقدیم کرده است و تلاش‌ دولت یازدهم و وزیر کشور هم برخورد با این پدیده شوم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه علی‌رغم تمام هزینه‌های موجود نتوانستیم در این جنگ نرم به خوبی عمل کنیم، گفت: اجتماعی کردن مواد مخدر یکی از بهترین راه‌های مقابله با این پدیده مخرب است که به جای جنگ سخت و فیزیکی در مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.

وی آگاهی‌بخشی به افراد جامعه، توانمند کردن خانواده‌ها و افراد و همچنین استفاده از ظرفیت سمن‌ها را از مؤثرین راه‌های اجتماعی کردن مواد مخدر دانست و افزود: دشمن تلاش می‌کند بخشی از انرژی کشور که جوانان و سرمایه‌های کشور هستند را از طریق آلوده کردن به مواد مخدر از بین ببرد.

مقام ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرگز اجازه نخواهیم داد کسانی آرامش جامعه و جسم و جان مردم را هدف قرار دهند، عنوان کرد: وظیفه دستگاه‌های آموزشی، فرهنگی، رسانه‌ها، علما و روحانیون در آگاه‌سازی مردم در خصوص آسیب‌های مواد مخدر بیشتر از نیروی انتظامی و سپاه است.

خادمی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های پاک کشور است، گفت: دو مقوله بی‌حجابی و مصرف مواد مخدر از جمله آسیب‌های اجتماعی است که وجود کم و ناچیز آن در استان هم نگران‌کننده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال‌های گذشته کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های محجوب کشور بود اما شیوع پدیده بی‌حجابی در این استان نگران‌کننده و خطرناک است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد در دو سال اخیر اقدامات خوب در سطح استان اجرا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک