آخرین اخبار

27. خرداد 1394 - 14:47   |   کد مطلب: 1960
استاندار كهگيلويه و بويراحمد عنوان كرد با بيان اينكه،گازرساني به ديشموك تا قبل از هفته دولت عملياتي مي‌شود، تصريح كرد: پایدار شدن برق، پیگیری سد بالیاب و همچنین حل معضل راه‌های مواصلاتی منطقه را در دستور كار قرار مي‌دهيم.
موسي خادمي

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، موسي خادمي استاندار كهگيلويه وبويراحمد در گفتگو با خبرنگاران اظهار كرد: گازرساني به ديشموك تا قبل از هفته دولت عملياتي مي‌شود.

 

وي افزود: كارگازرساني به ديشموك و قلعه رئيسي تكميل شده است ولي براي دريافت اعتبارات بيشتر اجرايي

شدن آن ر ا تا هفته دولت و سفر رياست جمهور به تعويق خواهيم انداخت.

 

 

وی میزان اعتبار برای گازرسانی به این دو بخش را بالغ بر 110 میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: گازرسانی به این بخش ها از طریق لوله انجام خواهد شد.

 

وي با بيان اينكه احداث سد بالياب پيگيري مي‌شود، افزود: مناسب‌سازي راه‌هاي مواصلاتي منطقه را از موضوعات در حال بررسي و داراي اولويت استانداري قرار مي‌دهيم.

 

استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: ديشموك براي اجراي طرح بنياد بركت در استان در اولويت است و قول مي‌دهيم كه اولين منطقه كه با همكاري بنياد بركت به آن كمك شود، ديشموك باشد.

 

وي تصريح كرد: خروجي سفرهاي همدلي و همزباني از اين بابت كه مسئولان با مردم به صورت چهره به چهره مشكلات را بررسي و حل مي‌كنند قابل قبول است و اميدواريم كه پيشرفت بسيار خوبي در اين زمينه داشته باشيم.

 

وي در پاسخ به سوال خبرنگاران كه كرامت الله كريمي سرپرست سابق فرمانداري كهگيلويه را در چه جايگاهي به كار مي‌گيرند، جواب داد: انشاءالله يك جايگاهي خوبي را براي او داريم.

 

 موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد قول مساعد بر پیگیری مشکلات منطقه دیشموک از قبیل پایدار شدن برق، پیگیری سد بالیاب و همچنین پیگیری راه‌های مواصلاتی منطقه دیشموک را داد.

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک