آخرین اخبار

27. خرداد 1394 - 7:56   |   کد مطلب: 1954
نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس:
استیضاح وزیر آموزش و پرورش سیاسی نیست
بزرگواری گفت: استیضاح وزیر آقای فانی وزیر آموزش و پرورش به هیچ عنوان سیاسی نیست و استیضاح ایشان به دلیل ناتوانی در اداره وزارتخانه است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم، استیضاح وزیر آموزش و پرورش در سوم تیرماه 94 را مرتبط با انتخابات سوم تیرماه ریاست جمهوری 88 ندانست.



"سیدعلی محمد بزرگواری" در پاسخ به این سوال که آیا استیضاح وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر آن هم در روز سوم تیرماه تاکتیکی از سوی اصولگرایان مجلس برای یادآوری انتخابات سوم تیرماه 88 نیست؟ اظهارکرد: من از همه نمایندگان مجلس به احمدی نژاد نزدیکترم و چنین موضوعی در ارتباط با استیضاح وزیر آموزش و  پرورش دولت یازدهم صحت ندارد.



وی، انتخاب روز چهارشنبه آینده سوم تیرماه را قانونی و براساس قوانین مجلس عنوان و خاطرنشان کرد: چون درخواست استیضاح نمایندگان برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش در روز چهارشنبه تقدیم هیئت رئیسه شد مدت زمان حضور وزیر در مجلس استیضاح یک هفته و چهارشنبه هفته آینده است.



بزرگواری گفت: استیضاح آقای فانی وزیر آموزش و پرورش به هیچ عنوان سیاسی نیست و استیضاح ایشان به دلیل ناتوانی در اداره وزارتخانه است.



نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس افزود: به نظر ما استیضاح آقای فانی رای می‌آورد و رئیس جمهور از اکنون باید به فکر انتخاب وزیر جدید در آموزش و پرورش باشد.

انتهاي پيام: و/آ

منبع: عصردنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک