آخرین اخبار

24. خرداد 1394 - 21:37   |   کد مطلب: 1917
اگر ورود بانوان به ورزشگاه برای جلب رضایت مخلوق خدا و به قیمت خشم و غضب خدا باشد بسیار کار ناپسندی است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، حجت الاسلام اندرزیان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلوبه گفت: در یک نظام اسلامی کسانی که به مسولیت می پذیرند باید به احکام اسلامی توجه جدی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه مراجع عظام تقلید درباره ورود بانوان به ورزشگاه بارهاتذکر داده اند و مخالفت کرده اند افزود: قابل پذیرش نیست کسانی که به برکت خون شهیدان مسولیت می گیرند برخلاف نظر مراجع عظام تقلید گام بردارند.

 

اندرزیان تصریح کرد: اگر ورود بانوان به ورزشگاه برای جلب رضایت مخلوق خدا و به قیمت خشم و غضب خدا باشد بسیار کار ناپسندی است.

 

وی با اشاره به اینکه زن مظهر جمال الهی است و لازم نیست که در هر مکانی حضور داشته باشد گفت: زن می تواند در کارهای فرهنگی، اجتماعی،تعلیم و تربیت،خوب شوهر داری کردن، خوب خانه داری کردن و ...نقش بسزایی در جامعه داشته باشد.
 

 

استاد حوزه ودانشگاه با بیان اینکه بعضی از ورزش های کشور ما تحریک کننده و مهیج هستند و بدحجابي و بی حجابی در آن ها وجود دارد افزود: در حال حاضر که بانوان در ورشگاه ها حضور ندارند هم خیلی اوقات در مکان های ورزشی اخلاق اسلامی رعایت نمی شود و شاهد بدگویی،توحین،بداخلاقی ها،دعواو ...در ورزشگاه ها هستیم.
 

 

 وی با اشاره به این سوال که آیا ورود بانوان به ورزشگاه ها برای رضایت خداست یا برای رضایت نفس انسان? ادامه داد: این کار موجب خشم خدا خواهد شد و بهتراست که مسولین به نظر مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری گوش کنند.
 

اندرزیان اندیشه برخی افراد را برگرفته از فرهنگ پوسیده جهان غرب دانست و گفت: فرهنگ غرب، فرهنگی متلاشی،عقب افتاده، منحط و به تعبیر مقام معظم رهبری جاهلیت مدرن است.

وی تصریح کرد: بعضی افراد قصد دارند که فرهنگ پوسیده غرب  را به سبک زندگی و ورزشگاه های ما وارد کنند.

 

 

وی گفت: ورود بانوان به ورزشگاه هابرخلاف منویات اسلام و احکام الهی است.

اندرزیان بابیان اینکه ورود بانوان در مکانی که زن در معرض تعرض نامحرمان یا تهیج شهوت و زمینه بداخلای وجود دارد کاری خلاف فرمان الهی است و نباید ورود کند گفت: ورود بانوان به ورزشگاه ها را ماکار فرهنگی نمیدانیم و یک کار ضد فرهنگی میدانیم.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک