آخرین اخبار

24. خرداد 1394 - 14:22   |   کد مطلب: 1901
مسئول بسیج خواهران دانشگاه یاسوج در واکنش به برداشتن چادر در کنکور؛
برخی مسئولان زمان حال را با زمان رضا خان اشتباه گرفته اند/سازمان های مربوطه باید عذر خواهی کنند
مسئول شورای تبیین واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با بیان این که برخی از مسئولان زمان حال را با زمان رضا خان و دروان قبل از انقلاب اشتباه گرفته اند تصریح کرد:واقعاً برخی از مسئولان به دنبال کدام فرهنگ هستند؟
مسئول بسیج خواهران دانشگاه یاسوج در واکنش به برداشتن چادر در کنکور؛

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سمیرا مشایخ پور مسئول بسیج خواهران دانشگاه یاسوج در گفت و با خبرنگار سایت زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو)در واکنش به برداشتن چادر از سر دختران در کنکور اظهار کرد:ما الان در مکتب انقلاب اسلامی قدم بر می داریم و باید رفتار و عملمان برگرفته از اندیشه های این مکتب باشد.

 

وی افزود:متأسفانه با توجه به این اتفاق و این جمله که حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است ولی ضد این عمل کردیم و حجاب را به عنوان محدودیت تلقی کردیم.

 

مسئول شورای تبیین واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: در حال حاضر ما باید الان از چه کسانی خون دل بخوریم دوست یا دشمن؟

 

وی ادامه داد:شاید این اتفاق باعث بیداری مسئولینی که خود را پرچم دار این فرهنگ می دانند و یا کسانی که خود را به خواب زمستانی زده اند باشد.

 

مشایخ پور ابراز داشت:قراراست دانش آموزان ما آیندگان این مملکت را بسازند واقعا باید بدانیم هدف آنان از این اقدام چه بوده و یا این که اگر بحث کمبود امکانات باشد و بهانه ای داشته باشند که بگویند هوا گرم است، در خیلی از مناطق کشور گرمای هوا بالای 30 درجه بود و بر سر جلسه کنکور حاضر شدند و این تمی تواند دلیل قانع کننده ای باشد.

 

وی اظهار داشت:اگر هم بحث تقلب باشد،این دانش آموزان قراراست کارمندان،مهندسان و پرشکان آینده مملکت باشند و با همین حجاب وارد ادارات و سازمان ها شوند.

 

مسئول شورای تبیین واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج تأکید کرد:مسئولینی که این اقدام را انجام داده اند باید غذرخواهی را از خانواده های این داوطلبان داشته باشند.

 

وی گفت:شاید خیلی از مسئولان این برایشان مهم نباشد یا هم برای این جریان که در زمان رضاشاه اتفاق افتاده بود دارند برنامه ریزی می کنند و این که چگونه بخواهند به فرهنگ ما ضربه وارد کنند.

 

مشایخ پور یادآور شد:به طور قطع وقتی که دانش آموز ما با اینگونه برخوردها مواجه می شود در دانشگاه هم با یک سری تغییرات وارد می شود و در روحیه آن ها تأثیر می گذارد.

 

وی ابراز کرد:اگر مسئولان ما کمی از فرهنگ اطلاع داشتند،حداقل سازمان های مربوطه می توانستند با عذر خواهی از داوطلبان بگویند که این از روی عمد نبوده و یا آن شخصی که این اقدام را انجام داده از روی قصد و غرص بوده است.

 

مسئول شورای تبیین واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با بیان این که برخی از مسئولان زمان حال را با زمان رضا خان و دوران قبل از انقلاب اشتباه گرفته اند تصریح کرد:واقعاً برخی از مسئولان به دنبال کدام فرهنگ هستند؟

 

وی در انتها به نتایج این نوع برخوردها بر روحیه دانش آموزان اشاره کرد و گفت:به طور قطع در نتایج کنکور این افراد بلکه در روحیه بسیاری دیگر از افراد جامعه تأثیر می گذارد و در این بین چه کسی باید پاسخگوی این عمل ضد فرهنگی باشد.

انتهای پیام/ ز.ح/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک