آخرین اخبار

23. خرداد 1394 - 13:50   |   کد مطلب: 1868
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف اصلی تحریف کنندگان شخصیت و خط امام خمینی (ره) مقابله با بنیادهای نظری امام، مکتب فکری انقلاب و اسلام ناب محمدی است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، شهرام مهدوی مطلق صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس افزود: تحریف ومقابله دوروی یک سکه اند که از همان روزهای اول انقلاب در مقابل خط امام قد علم کردند و سابقه  تحریف مسیر انقلاب ومنحرف کردن آن به دامان غرب و یا شرق وخصوصا آمریکا از نخستین روزهای انقلاب وجود داشته است.

 

وی ادامه : نمونه ای از مقابله دگراندیشان با مکتب امام در دولت موقت و جریان ملی مذهبی ها بود که استکبارستیزی و عدم وابستگی به قطب های قدرت آن روز را وحتی اسلامگرایی امام را قبول نداشتند وشعار نه شرقی نه غربی و انقلاب دوم دانشجویان پیروخط امام را افراط گرایی و مغایر اصول بین الملل می دانستند.

 

مهدوی مطلق افزود: علاوه بر این جریان آشکار ،جریانات دیگری به طور مستتر علی رغم همراهی ظاهری با امام همواره نسبت به غرب ولیبرال دموکراسی و کاخ نشینی ورفاه زدگی وسازش تمایل وبا خط فکری امام مشکل داشتند واعتقادی به مبانی فکری امام خصوصا در جنگ فقرو غنا واستکبار ستیزی و استضعاف نوازی نداشتندو چشمشان به پایان عمر امام عزیزبود.

 

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب در روزهای آغازین زعامت خویش به صراحت فرمودند :(راه ما راه امام و هدف ما هدف امام ورهنمود امام مشعل فروزنده ماست ) دست ردی به سینه دگراندیشان وخط بطلانی بود بر اندیشه های معیوبی که پایان عمر امام را پایان انقلابیگری و روحیه حماسی وعاشورایی ومستضعف نوازی ودفاع از مظلوم می دانستند.

وی اظهار کرد: در اواخر دهه 70 یکباره شاهد هجمه بسیارگسترده وهماهنگ به اندیشه های امام بودیم .آن موقع ما تازه وارد دوران دانشجویی شده بودیم وبه عینه درسلسله نشریات زنجیره ای درون کشور وهمنوا با رسانه های بیگانه جفا به حضرت امام وتحلیل های ناصواب از امام وبا ایجاد شبهه نسبت به اندیشه وشخصیب آن پیر فرزانه را می دیدیم.

 

مهدوی مطلق یادآور شد: آن روزها به صراحت منظومه فکری امام را محدود به زمان خودش می دانستند  وشخصیت امام راتاحد یه شخص تاریخی وموزه ای تنزل می دادند. نقش انقلابیون پشیمان و اغواگری همان همراهان ظاهری وسکوت بی موقع برخی خواص ودنیاطلبی بعضی دیگر ازخواص در تحریف خط امام وایجادتردید برای نسل جوان بسیار موثر و مخرب بوده وهست.

 

وی گفت: در آن زمان که مصادف با صدمین سال تولدحضرت امام بود ،مقام معظم رهبری سال را به نام امام مزین کردند که یه نامگذاری عادی نبود و باعث شد تا نسل جدید به کمک ارادتمندان امام به اندیشه ها ومنظومه فکری آن حضرت توجه ویژه ای نماید و دگر اندیشان که از سوراخ های خود ذوق زده سردرآورده بودند یکباردیگر به محاق رفتند ولی هیچگاه دست از توطئه ودسیسه برنداشتند.

 

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکید مداوم رهبرحکیم انقلاب بر خط امام ناشی از حساسیت موضوع و وجود جریانات خطرناک داخلی وخارجی برای انحراف ومحو خط امام درجامعه است.

 

وی ادامه داد: اخیرا یک حرکت خزنده وبه اصطلاح لاک پشتی برای تحریف امام و مکتب فکری امام به طور هماهنگ در داخل و خارج شروع شده که این بار نیز این دست پرورده وخلف صالح آن امام بود که در جوار مرقد آن معمارکبیرانقلاب و درحضور ارادتمندان آن حضرت تحریف امام وانحراف از اندیشه های امام را فریاد زدند وامت اسلامی را به هوشیاری فراخواند.

 

مهدوی مطلق افزود: خط امام صراط مستقیم اسلام وانقلاب است و تحریف کنندگان ره به جایی نخواهند برد.

 انتهای پیام/200/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک