آخرین اخبار

22. خرداد 1394 - 14:59   |   کد مطلب: 1859
امام جمعه ديشموك گفت: گره‌زدن همه مشكلات كشور به مذاكرات و بحث تحريم‌ها به طوري كه حتي آب خوردن ما را به تحريم‌ها ارتباط دهند، كار درستي نيست و نبايد اوضاع كشور را بحراني جلوه دهيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام سيد هدايت محمودي اصل ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز  جمعه اين هفته شهر ديشموك اظهار كرد: گره‌زدن همه مشكلات كشور به مذاكرات و بحث تحريم‌ها به طوري كه حتي آب خوردن ما را به تحريم‌ها ارتباط دهند، كار درستي نيست و نبايد اوضاع كشور را بحراني جلوه دهيم.

 

وي با بيان اينكه، كسي مخالف مذاكرات نبوده و نيست، تصريح كرد:ما موافق  توافقي  هستيم كه عزت و هيبت نظام حفظ بشود.

 

خطيب نماز جمعه ديشموك بيان كرد: البته نمايندگان ايران به صورت سخت و جدي در حال انجام مراحل مذاكرات هستند و تلاش مي‌كنند كاري را كه شروع شد تا حداقل سوم تيرماه شايد بتوانند جمع بندي كنند.

 

وي با بيان اينكه، نبايد گفته شود در صورت توافق همه مشكلات حل مي‌شود، تصريح كرد: اقتصاد مقاومتي بهترين راه‌حل براي مشكلات كشور ما است.

 

 

وي گفت:دشمن معناي اقتصاد مقاومتي در كشور ما را فهميد و به همين جهت مي‌خواهد ما را به مسيري ديگر سوق دهد.

 

خطيب نماز جمعه ديشموك خاطرنشان كرد: تيم هسته‌اي بداند و مي‌داند كه عزت و آبروي مردم ايران با خون‌دل‌ها، و سختي هاي فراوني بدست آمد، شهداي زيادي را تقديم كرديم و جانبازان زيادي را داريم، مردم محروم و فقير كشور ما پاي خيلي از سختي‌هاي محكم ايستادند و همه اين‌ها به خاطر اين است كه اين انقلاب به ساده‌گي بدست نيامد و اين انقلاب را دوست دارند و براي بقاي آن تمام تلاش خود را مي‌كنند.

 

وي در ادامه به بحث كمبود آب به ويژه در استان كهگيلويه وبويراحمد اشاره كرد و گفت: استان كهگيلويه و بويراحمد داراي آب فراوان و خاك حاصلخيز خوبي است به طوري كه داراي سد‌هايي از جمله  سد مارون و بشار هستيم ولي از آنان براي استان ما استفاده نمي‌شود و براي استان‌هاي همجوار از جمله خوزستان و چهار محال بختياري مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

وي با بيان اينكه،  ما واقف هستيم بر مشكلات نبود اعتبارات و كمي بودجه، افزود: دولت حمايت كند تا انشاءالله مشكلات راه‌ها كه از نيازهاي مهم اين استان است حل شود.

 

محمودي اصل  خطاب به مسئولان اداره راه و شهرسازي با اشاره به وضعيت نامناسب راه‌ها و خطرآفرين بودن آن‌ها، اظهار كرد:  در خيلي از حوادث، مقصر راننده نيست، مقصر خيلي از حوادث اداره راه است، بايد تلاش كنند برنامه درست داشته باشند تا راه‌هاي شهري و وستايي را از وضع نامناسب نجات دهند .

 

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک