آخرین اخبار

21. خرداد 1394 - 15:20   |   کد مطلب: 1853
با حضور امام جمعه قلعه رئیسی، مدیرکل سیاسی انتخاباتی استاندار، معاون فرماندار کهگیلویه اعضای شورای اداری چاروسا و اقشار مختلف مردم مراسم تودیع و معارفه بخشدار چاروسا برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، ظهر امروز با حضور امام جمعه قلعه رئیسی، مدیرکل سیاسی انتخاباتی استاندار، معاون فرماندار کهگیلویه اعضای شورای اداری چاروسا و اقشار مختلف مردم مراسم تودیع و معارفه بخشدار چاروسا برگزار شد.

طی حکمی از سوی سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، حیات الله پرواز به عنوان بخشدار جدید چاروسا منصوب گردید.

حیات الله پرواز جایگزین سیدرضا غلامی گردید که حدود 2سال بخشداری چاروسا را اداره کرد.

جلیل حسنی در این نشست اظهار داشت: انجام وظایف محوله٬ داشتن تعهد کاری٬ ایمان و اخلاص و تقوا در کار و رعایت امانتداری و اجرای بی چون و چرای قوانین در راستای خدمت به مردم باید در اولویت کاری مسئولین و مدیران دولتی قرار گیرد.

معاون سیاسی انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تغییر٬ یکی از مهم‌ترین لازمه‌های بقا و رشد هر سازمان است زیرا هر سازمانی یک نظام فرعی است از نظام اجتماعی و یک نظام بزرگتر جهانی و هنگامی که مجموع این نظام درحال تحول و پیشرفت است٬ نظام‌های فرعی نیز ناگزیر باید خود را با این تحولات٬ همگام و هماهنگ کنند.

وی افزود: ما به عنوان خدمتگزاران و مدیران نظام اسلامی مسؤولیتی دو چندان دربرابر نظام اسلامی و خدمت به مردم داریم و هیچگاه نباید اجازه بدهیم آرمان‌های انقلابی و اصول اساسی جمهوری اسلامی مورد غفلت قرار بگیرد.

حسنی از بخشدار جدید خواست که بدون حاشیه کار جدید خود را از کند.

در پایان مراسم از زحمات سید رضا غلامی تقدیر و با اعطای حکم جناب آقای پرواز به عنوان بخشدار جدید چاروسا منصوب شد.

انتهای پیام/82021/س/و/آ

منبع: فارس

دیدگاه‌ها

با تشکر از زحمات برادر عزیز جناب آقای غلامی وتبریک به آقای پرواز

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک