آخرین اخبار

19. خرداد 1394 - 20:37   |   کد مطلب: 1827
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
دیشموک و قلعه‌رئیسی مقصد بعدی کاروان همدلی «دولت و ملت»
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان همدلی «دولت و ملت» پس از ماه مبارک رمضان به شهر قلعه رئیسی و دیشموک سفر می‌کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سیدموسی خادمی ظهر امروز در جمع مدیران کل استان و مدیران شهرستان چرام اظهار کرد: کاروان همدلی «دولت و ملت» با هدف تحقق بخشی به فرمان رهبر معظم انقلاب راه‌اندازی شده است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جریان این کاروان مردم از نزدیک مشکلات و کمبودهای خود را به مدیران انتقال می‌دهند، عنوان داشت: ممکن است ایرادها و مشکلاتی در این کار وجود داشته باشد، بنابراین لازم است با همکاری و تعامل با یکدیگر در راستای بهتر و قوی‌تر شدن این برنامه تلاش کنیم تا نتیجه بهتری به دست آوریم.

 

وی با اشاره به سختی‌های ارتباط چهره به چهره، خاطرنشان کرد: شاید تلخی و تندی‌هایی در این برنامه وجود داشته باشد اما در نهایت به همواری مسیر کمک خواهد کرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کاروان همزبانی «دولت و ملت» را یکی از روش‌های محقق کردن شعار سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» عنوان کرد و گفت: اگر در ارتباط با نحوه اجرا و بهتر برگزار کردن این برنامه، مدیران پیشنهادی دارند ارائه دهند تا در برنامه‌های بعدی اجرا شود.

 

خادمی، با بیان اینکه افتخاری برای ماست که در جایی نشسته و بتوانیم مشکلی از مردم را رفع کنیم، تصریح کرد: مقصد بعدی این کاروان پس از ماه مبارک رمضان سفر به شهر قلعه‌رئیسی و دیشموک است.

 

وی به مشکلات مردم چرام اشاره کرد و یادآور شد: عمده مشکلات و موارد مطرح شده مردم چرام در این سفر بحث اشتغال بود که این معضل در همه جای استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام/82002/الف20/و/آ

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک