آخرین اخبار

19. خرداد 1394 - 14:00   |   کد مطلب: 1824
رئيس دانشگاه علوم پزشكي كهگيلويه و بويراحمد
چيزي به عنوان احداث بستر درماني در ديشموك وجود ندارد
رئيس دانشگاه علوم پزشكي كهگيلويه و بويراحمد گفت: صحبت‌هايي مبني بر احداث بستر درماني در ديشموك وجود دارد كه چنين موضوعي صحت ندارد و در كل از وزارت علوم پزشكي كشور چنين امري براي ما تعريف نشد.

دكتر رضا چمن رئيس دانشگاه علوم پزشكي كهگيلويه و بويراحمد عصر امروز در  گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، اظهار كرد: صحبت‌هايي مبني بر احداث بستر درماني در ديشموك وجود دارد كه چنين موضوعي صحت نداشته و در كل از وزارت علوم پزشكي كشور چنين امري براي ما تعريف نشد.

 

وي تصريح كرد: احداث بستر درماني براي ديشموك دردي از مردم هم دوا نمي‌كند چرا كه بايد هر بيماري را به بيمارستان انتقال دهند.

 

اين مسول ابراز اميدواري كرد در صورت تخصيص اعتبارات كافي، مركز بهداشت شبانه روزي براي ديشموك پيش بيني خواهيم كرد كه مجبور به اعزام و انتقال بيماران به بيمارستان دهدشت نشوند.

 

رئيس دانشگاه علوم پزشكي كهگيلويه و بويراحمد افزود: با توجه به اينكه ساختمان زايشگاه ديشموك از بركات حضور وزير علوم پزشكي به ديشموك بوده است، تصريح كرد: نيمي از بودجه تخصيص يافته را تحويل گرفتيم و در صورت دريافت مابقي اعتبار، به حول و قوه الهي اين ساختمان تا مهر 94 به بهره‌برداري خواهد رسيد

 

چمن با بيان اينكه، در بحث دندانپزشكي هم از لحاظ امكانات فيزيكي مشكلي وجود ندارد و ما تمام امكانات دندانپزشكي را در همه مراكز بهداشت‌مان داريم، خاطرنشان كرد: مشكلات نيروي انساني و نبود پزشك در استان وجود دارد كه در تلاش هستيم  اين معضل بزرگ مردم را كه به شدت از آن رنج مي‌برند و  دغدغه‌ مهم خود ما هم است را  بزودي حل كنيم.

انتهاي پيام: و/آ

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک