آخرین اخبار

19. خرداد 1394 - 11:59   |   کد مطلب: 1810
رئیس اداره محیط زیست کهگیلویه گفت: در جلسه هم اندیشی به مناسبت هفته محیط زیست تاکید شد که شهرداری دهدشت نسبت به ساماندهی پساب خروجی شهر هر چه سریع تر اقدام نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، قدرت‌الله علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه اهمیت محیط زیست و منابع طبیعی بر هیچ کس پوشیده نیست گفت: دنیای امروز متوجه شده است که اگر محیط زیست را در کنار سایر فعالیت های خود قرار ندهد در انتها به خودش لطمه خواهد زد.

 

علیپور با بیان اینکه جهان خلقت مملو از ناشناخته های طبیعی است افزود: روند بی رویه توسعه و تخریب محیط زیست باعث خارج شدن بسیاری از مواهب طبیعی از دست بشر شده است.
 

وی گفت: در جلسه هم اندیشی به مناسبت هفته محیط زیست که با حضور مدیران شهرستان برگزار شد بحث پساب و پسماند شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علیپور تصریح کرد: در این جلسه تاکید شد که شهرداری دهدشت نسبت به ساماندهی پساب خروجی شهر هر چه سریع تر اقدام نماید.

 

رئیس اداره محیط زیست کهگیلویه گفت: بر اساس قانون مدیریت پسماند جمع آوری،دفع بهداشتی و سایرمساعل زباله برعهده شهرداری است گفت: شهرداری دهدشت می باید نسبت به ساماندهی جایگاه دفن بهداشتی زباله شهری،و کنترل شیرابه زباله اقدام نماید.

 

وی با بیان اینکه ماشین های حمل زباله مباید در موقع حنل زباله پوشش مناسبی داشته باشند افزود: پوشش مناسب ماشین های حمل زباله موجب پخش وپراکنده نشدن زباله ها در سطح شهر وجاده منتهی به زباله گاه مادر می شود.

 

علیپور با اشاره به اینکه پسماندهای پزشکی حاوی و حامل بیماری های عفونی و سایر عوارض ناخاسته است گفت: وظیفه دفن و نابودی این پسماند ها برعهده تولید کننده این زباله ها می باشد.

 

رییس اداره محیط زیست کهگیلویه در پایان گفت: سازمان محیط زیست در زمینه جمع آوری و دفع زباله های شهری وظیفه نظارت و کنترل را دارد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک