آخرین اخبار

16. خرداد 1394 - 13:55   |   کد مطلب: 1773
در گفت‌وگو با پایگاه تحلیلی کهگیلویه عنوان شد
نگرانی رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت از ازدیاد تعداد مراجعین خودکشی
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اشاره به آمار بالای اقدام به خودکشی در کهگیلویه گفت: متولیان فرهنگی برای مقابله با این ناهنجاری وارد عمل شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه سید امیر مولایی فررئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه با بیان اینکه آمار خودکشی در شهر دهدشت بسیار زیاد است گفت: می‌طلبد متولیان فرهنگی نسبت به این قضیه حسایت به خرج دهند.

 

وی با اشاره به اینکه میانگین سن خودکشی در شهرستان کهگیلویه بسیار پایین و بین 14 تا 20 سال است گفت: دلیل خودکشی در سنین پایین تقلیدی است.

 

 مولایی فر  ورشکستگی،عوامل شخصيتي، شرايط خانوادگي، شکست خوردن در زندگی،افسردگی،بیکاری،نرسیدن به فرد مورد علاقه و...از مهمترین دلایل این خودکشی ها عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه سن خودکشی در شهرستان کهگیلویه به نسبت کشور در سنین پایین تری اتفاق می افتد گفت: سن خودکشی در شهرستان کهگیلویه از کلان شهر های تهران و شیراز هم پایین تر است.

 

وی برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های آموزشی در مدارس را از راه های مقابله با پدیده خودکشی عنوان کرد و افزود: می توان با برگزاری این دوره ها و مشاوره و افزایش روحیه جوانان آمار خودکشی در شهرستان را پایین آورد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک