آخرین اخبار

16. خرداد 1394 - 12:49   |   کد مطلب: 1771
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی؛
بازجویی از دانشمندان دهن کجی و تحقیر ملت ایران است
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت:بازجویی از دانشمندان یک نوع زیاده خواهی و حرکت مخالف همه موازین بین المللی است و به نوعی توهین و دهن کجی و خدشه به استقلال و آزادی ملت ایران خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، غلام محمد زارعی با اشاره به بازرسی و بازجویی از مراکز نظامی اظهار کرد: دانشمندان و متفکرینی که در کشور ما وجود دارند سرمایه های انسانی و مایه فخر برای پیشبرد و تعالی کشور هستند.

 

وی افزود:بازجویی از دانشمندان یک نوع زیاده خواهی و حرکت مخالف همه موازین بین المللی است و به نوعی توهین و دهن کجی و خدشه به استقلال و آزادی ملت ایران خواهد بود.

 

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:از طرفی دانشمندان هسته ای ایران انسان های فداکار و با انگیزه در عرصه  پیشرفت نباید در اختیار دشمنان و بد اندیشان بین الملل قرار بگیرند و این عمل را تحقییر ملت ایران می دانیم.

 

زارعی بیان کرد:همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند دانشمندان ما جز خطوط قرمز مذاکرات هسته ای هستند و تحت هیچ شرایطی اجازه بازجویی از این افراد را نخواهیم داد.

 

بازرسی از مراکز نظامی ایران خیال خام و باطلی است

 

وی بازجویی از دانشمندان و بازرسی از مراکز نظامی ایران را خیال خام و باطلی برای طراحان این مسئله دانست و گفت:از افتخارات مجلس تبعیت از فرامین مدبرانه و حکیمانه رهبر انقلاب است.

 

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت:نمایندگان مجلس در بیانات و مصاحبه هایشان مواضع خود را در این زمینه مطرح و این عمل را خلاف شئون مذاکرات اعلام کردند.

 

وی خاطر نشان کرد:اگر عقب نشینی درخواست کنندگان این موضوع و یا عدم ایستادگی تیم مذاکره کننده برای مجلس مشخص می شد به طور قطع در مجلس تبدیل به مصوبه قانونی می شد و مصوبه قانونی مانع از این خواسته می شد.

 

زارعی یادآور شد:هوشمندی رهبر انقلاب که نشان از حفظ منافع ملی و استقلال کشور است و هم تبعیت تیم مذاکره کننده از چارچوب تعریف در مذاکرت در این موضوع  موجب شد که نیازی به ورود مجلس برای تصویب قانونی برای مسئله بازجویی از دانشمندان نباشد.

منبع:(ایل بانو)

انتهای پیام/ ز.ح/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک