آخرین اخبار

14. خرداد 1394 - 16:33   |   کد مطلب: 1745
حجت الاسلام اندرزيان با بيان اينكه، همه ما مردم باید قدر این نظام را بدانیم چون عشق به ولایت ارزان بدست نیامده و مبادا فرصت را از دست بدهیم، افزود: اصولگرا و يا اصلاح‌طلب نيستم، راه من راه امام و خط من خط ولايت فقيه و رهبري است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام شيخ اندرزيان استاد حوزه  و دانشگاه در جمع مردم ديشموك و در مراسم  سالگرد ارتحال ملكوتي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي،  اظهار كرد: همه ما مردم باید قدر این نظام را بدانیم چون عشق به ولایت ارزان بدست نیامده و مبادا فرصت را از دست بدهیم.

 

وي افزود:  امام خميني (ره) داراي ويژگي‌هاي خوب زيادي  از جمله معرفت و آگاهي نسبت به همه امور داشت،  حتي در بحث نظامي هم شناخت كافي داشت به طوري كه 8 سال جنگ تحميلي را فرماندهي كرد.

 

استاد حوزه و داشگاه گفت: دعا‌ها و  و هدايت‌هاي او باعث شد تا در جنگ 8 ساله، انقلاب ما پيروز شود و ايشان هم از اوضاع در داخل و هم در بيرون از كشور معرفتي قابل ستودني داشت.

 

وي خاطرنشان كرد: امام در مورد سردمداران كفر فرمود؛ اين‌ها گرگ هستند، به همين جهت است كه روبروي هم مي‌ايستند،امام  آمريكا را شيطان بزرگ ناميده است  و اين لقب به اين زودي برداشته نمي‌شود.

 

وي اضاقه كرد: امام با حكومت سلطنتي، ديكتاتوري  و با ملي‌گرايي هم مخالفت شديد داشت.

 

وي بيان كرد: امام در كل، آمريكا را بدتر از شوروي، شوروي را بدتر از آمريكا و انگليس را بدتر از هر دوي اينها ميدانست.

 

حجت‌الاسلام اندرزيان تاكيد كرد: شمیم و رایحه حضرت امام خمینی(ره) برای ملت ایران هنوز عزت آور است، خط و راه امام ادامه دارد و باید در مسیر خط ولایت فقیه حرکت کنیم.

 

وی با بیان این‌که امام(ره) با تمام جدیت به حکومت شاهنشاهی و حکومت سلطنتی سخت مخالف بود و اشاره‌ای به مذاکرات هسته‌ای داشت و گفت: حضرت امام خمینی(ره) از همان ابتدا از مذاکره با آمریکا مخالف بود، چون امریکا شیطان بزرگ است و آمریکا را به گرگ تشبیه کردند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) دارای ویژگی غیرت دینی بود و همیشه می‌گفت اگر کسی به اهل‌بیت توهین کند حکم وی اعدام است و صراحت و قاطعیت امام(ره) مثال زدنی و شفاف بود و نسبت به دین و اسلام همیشه قاطع بود.

 

وی متذکر شد: حضرت امام (ره) منادی وحدت بودند و چیزی که امام(ره) از آن بسیار نگران می‌شدند اختلاف بین مسئولان بود و همیشه در میان مسئولان می‌فرمود: هدف همه مسئولان یک راه است و ان هم ولایت فقیه است که اگر این مسیر را گم کنند به بن‌بست خواهند رسید.

 

استاد حوزه و دانشگاه بيان كرد: حضرت امام(ره) با دشمنان خیلی سخت رفتار می‌کرد و با دوستان همیشه دوست بود و می‌فرمود: من یک موی کوخ‌نشینان را به هزار موی کاخ نشینان عوض نخواهم کرد و سرما و گرما را در میان همین مردم کوخ‌نشینان تحمل می‌کرد و پشتیبان فقرا و مستمندان بود.

 

وی اشاره‌ای به خصوصیات بارز حضرت امام(ره) داشت و گفت: امام(ره) دارای صبر و استقامت فراوان بود که با داشتن صبر و استقامت خودباوری را در ملت ایران بوجود آورد و در زندگی همیشه منظم بود تا جایی که حتی یک دقیقه از وقت خود را به بطالت صرف نمی‌کرد.

 

وي گفت: سبک زندگی ما باید سبک اسلامی باشد چون امام(ره) دارای زندگی ساده و اسلامی بود حتی در خانه‌های فقیرانه زندگی می‌کرد و ما باید قدر جوانان و شهدا و رهبری پیامبر گونه را طوری ادامه دهیم که حضرت امام(ره) از ما می‌خواست.

 

وی تصريح كرد: بصیرت و بینش سیاسی حضرت امام(ره) قابل وصف است  چون در گفته‌هایش همیشه می‌گفتند آمریکاه به هیچ وجه دوست ما نخواهد شد و واقعیت داشت.

 

این مسئول متذکر شد : من هیچ کاری به اصول‌گرا و اصلاح طلبان ندارم و تنها ادامه دهنده راه امام(ره) در مسیر ولایت فقیه هستم و از همه دوستان می‌خواهم که این چپ و راست را کنار بگذارند و فقط در مسیر ولایت فقیه حرکت کنند که تخطی از مسیر ولایت فقیه باعث لغزش و گمراهی افراد خاطی خواهد شد.

 

وی گفت: ما تا اخر ایستاده ایم و با آمریکا مخالف هستیم چون در تمام فتنه‌ها دخالت و تاثیر داشت حتی در بحث فیفا هم دخالت دارد و ما باید راه امام (ره) وصیت نامه و گفته های امام را سرلوحه کار خود قرار دهیم و هیچ وقت نماز را ترک نکنیم چون امام تا لحضه‌های اخر حتی دست از نماز خواندن برنداشت.

 

اندرزيان بيان داشت: در بحث كارآمدي نظام هم توانايي و قدرت فوق‌العاده‌اي را كسب كرده‌ايم، شما امنييت كشورهاي حوزه خليج فارس را ببينيد كه اگر ايران اسلامي نباود چه بلاي بر سر آنها مي‌اوردند و مطمئناً تا الان نابود شده بودند.

 

وي گفت: شيعه هم الان به دشت پيشرفت كرده و جايگاه وسيعي دارد، اتحاد شيعه و سني در كشور ما  ستودني است و بيداري اسلامي اگر چه در بعضي از كشورها با مشكلاتي روبرو است ولي در ايران اسلامي ما هم به نحو خوبي دارد پيش مي‌رود.

 

وي در ادامه گفت: ولايت فقيه را چه در زمان امام خميني(ره) و در چه در حال حاظر، رهبري مقام معظم رهبري را اگر كسي نپذيرد، امام، پيغمبر و خدا را نپذيرفته است.

 

استاد حوزه و دانشگاه بيان كرد: گسترش فرهنگ اسلامي، قرآني ، جهاد و مبارزه و ايستادگي در مقابل صهيونيست، پيشرفت‌هاي هسته‌اي و نظامي، پيشرفتهاي علمي احياي منزلت زن در ايران اسلامي شگفت انگيز بوده و به هممين دليل است كه دشمنان طاقت ديدن اين همه پيشرفت  نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را ندارند.

 

وي در پايان متذكر شد: مديرت فتنه‌هاي داخلي و بيروني، توان مقابله با دشمنان اين نظام را داريم، خط رهبري امت، خط ما است و دولت هم بايد همدلي خود را بيش از اين افزايش دهد و ما مردم هم تا زماني كه مسئولان پشت سر رهبري باشند، مورد تاييد ما هم هستند، در غير اين صورت حساب جدا از اين‌ها است.

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه‌ها

حق آمريكا اين است كه نابود شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک