آخرین اخبار

12. خرداد 1394 - 12:16   |   کد مطلب: 1708
با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
انتصاب نخستین زن در مناصب سیاسی کهگیلویه و بویراحمد
با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نخستین زن در مناصب سیاسی این استان به کار گمارده شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار دنا و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی آیین معارفه نخستین زن در مناصب سیاسی این استان برگزار شد.

 

در این مراسم نادیا صداقت از کارمندان فرمانداری شهرستان دنا به پیشنهاد فرماندار این شهرستان و با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون فرماندار این شهرستان به کار گمارده شد.

 

صداقت در این آیین با بیان اینکه اسلام به زن از ابتدای حکومت پیامبر (ص) تاکنون بهای زیادی داده است، اظهار کرد: زنان در جامعه اسلامی توانمندی خود را در همه عرصه‌ها به نمایش گذاشته‌اند.

 

معاون فرماندار شهرستان دنا با یادی از بزرگ‌زن تاریخ بشریت حضرت زینب کبری (س) یادآور شد: با تأسی به سیره این بزرگ بانوی اسلام است که می‌توانیم نگهبان خوبی برای ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی باشیم.

 

صداقت بیان کرد: تمام سعی و تلاش خود را در این منصب برای نمایش توانمندی زنان استان در مناصب سیاسی خواهم کرد تا بتوانیم بیش از پیش به زنان برای حضور در میادین مختلف میدان دهیم.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه مسئولان استانی با سپردن این مسئولیت حساس به جامعه بانوان نشان دادند که در عمل به کارآمدی و توانمندی زنان ایمان دارند، تصریح کرد: امیدواریم که فتح بابی برای واگذاری مسئولیت‌های دیگر به بانوان شود.

 

صداقت از ظرفیت‌های شهرستان دنا برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر یاد کرد و افزود: این شهرستان در زمینه کشاورزی و باغداری و البته گردشگری ظرفیت‌های زیادی دارد که برای به فعل درآوردن آن زن و مرد در کنار هم باید تلاش جهادی و عزم راسخ داشته باشند.

 

معاون فرماندار شهرستان دنا خاطرنشان کرد: برای توسعه این شهرستان از ظرفیت بانوان و مشاوره‌های آنها استفاده بیشتری خواهیم کرد.

منبع: صبح زاگرس

انتهای پیام/200/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک