آخرین اخبار

11. خرداد 1394 - 19:54   |   کد مطلب: 1701
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور واحد دهدشت خبر داد:
برگزاری همایش " نقش همدلی در توسعه منطقه‌ای" در کهگیلویه
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور واحد دهدشت از برگزاری همایش " نقش همدلی در توسعه منطقه‌ای" در شهرستان کهگیلویه خبر داد.
محمد ناصر داوودی

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، محمد ناصر داوودی، معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور دهدشت امروز،در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه داوددی ابراز کرد: با توجه به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری همایش " نقش همدلی در توسعه منطقه‌ای" در آینده نزدیک در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی هدف اصلی شکل گیری دانشگاه ها را تقویت بنیاد های فرهنگی و علمی جامعه برشمرد و عنوان کرد: در هر جامعه ای نخستین و مهم ترین تحولات به واسطه رشد فرهنگی ایجاد می شود.

 

داوودی عملکرد فرهنگی این واحد دانشگاهی در سال ۹۳ را خوب توصیف کرد و افزود: هر چند مشکلات اقتصادی باعث کندی روند اهداف و برنامه‌ها شده بود اما با تلاش مضاعف و به رغم کمبود امکانات اقدامات خوب و ارزنده‌ای در حوزه فرهنگی دانشگاه انجام شد.

 

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور دهدشت با بیان اینکه کرسی های آزاد اندیشی به صورت مستمر در این دانشگاه برگزار می شود، اضافه کرد: سعی داریم امسال در حوزه های جدید و فرهنگی نسبت به برپایی کرسی های آزاداندیشی اقدام کنیم.

 

داوودی با بیان اینکه 13 انجمن علمی برای 28 کدرشته تحصیلی برای دانشجویان این واحد دانشگاهی ایجاد شد، بیان کرد: دانشجویان در 16 کانون فرهنگی ـ هنری در این واحد نیز فعالیت می کنند.

 

وی نقش رسانه در تحقق شعار سال را بی بدیل دانست و ابراز کرد: خبرنگاران با آسیب شناسی مسائل شهرستان و با همدلی با مردم و مسئولان در رفع مشکلات و نواقص موجود فعالیت داشته باشند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک