آخرین اخبار

8. خرداد 1394 - 21:16   |   کد مطلب: 1640
در ادامه سريال دنباله‌دار خرابي خودپرداز تنها بانك ديشموك، غيرفعالي اين دستگاه امروز هم گلايه شديد مردم را به دنبال داشت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، در ادامه سريال دنباله‌دار خرابي خودپرداز تنها بانك ديشموك، غيرفعالي اين دستگاه امروز هم شهروندان را نااميد روانه خانه‌هاشان كرد كه اين موضوع گلايه شديد مردم را به دنبال داشت.

 

 

شهروندان ديشموك در گفتگو با خبرنگار كهگيلويه با انتقاد شديد از مسئولان مربوطه خواستار پيگيري اين موضوع شدند و افزودند: خواهش مي‌كنيم مسئولان به داد ما برسند و ما را از دست اين خودپرداز نجات دهند.

 

آنها در اين زمينه اظهار كردند: بخش ديشموك با داشتن فقط يك خودپرداز چرخانده نخواهد شد و بايد مسئولان به فكر استقرار خودپردازي ديگر در اين بخش باشند.

 

در طول امروز جمعه تعداد كثيري از شهروندان با حضور در دفتري خبري كهگيلويه در ديشموك با بيان اينكه اين خودپرداز بيشتر اوقات خراب است و تقريبا در روزهاي تعطيل هم كه كسي نظارت ندارد وضعيت بدتر مي‌شود، پيگيري جدي اين موضوع را از ما خواستار شدند.

 

گفتني است اين خودپرداز در اكثر اوقات خراب و به حالت كما مي‌رود و اين موضوع نشان‌دهنده اين است كه يك خودپرداز پاسخگوي يك بخش با جمعيت بيش از 24 هزار نفر نمي‌باشد.

 

"پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه" انتظار دارد مسئولان در رفع مشكلات مردم در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به نام دولت و ملت، همدلي و هم‌زباني نام گرفت، تلاش خود را بيش از اين نشان دهند.

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک