آخرین اخبار

6. خرداد 1394 - 12:53   |   کد مطلب: 1606
به نظر می رسد پس از اتفاقات همایش گذشته اصلاح طلبان تلاش زیادی صورت گرفت تا دیگر کسی از فتنه سئوال نکند البته فکر نکنم با بازرسی بدنی بتوان زبان را بست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه به نقل از آرمان کرمان، محمد رضا عارف در ادامه سفر های چند وقت اخیر اصلاح طلبان در دانشگاه شهید باهنر و تالار خانه شهر کرمان سخنرانی کرد. اما این سفر حاشیه هایی داشت که خواندن آن خالی از لطفا نیست:

پیش از آنکه درهای تالار باز شود پای دانشجویان به تالار باز شده بود. از چند ساعت قبل عده زیادی از دانشجویان در تالار وحدت دانشگاه باهنر جمع شده بودند و انتظار جلسه ای را می‌کشیدند که قرار بود محمدرضا عارف ساعت یک و سی دقیقه ظهر در آن سخنرانی کند اما به گفته یک سایت اصلاح طلب  یک ساعت قبل از شروع مراسم نیروهای حراست تمام حاضرین در تالار را بیرون بردند تا از نو تک تک دانشجویان را این بار کنترل شده تر و دقیق تر وارد سالن کنند. پسرها در طبقه همکف و دخترها در بالکن بالا.

جو امنیتی دانشگاه برای دانشجویان حس می‌شد. حراست دانشگاه شهید باهنر کرمان از ابتدای صبح برای ورود عارف تدابیر شدید و بی‌سابقه امنیتی را در پیش گرفت. آنها برای کنترل اوضاع حتی مامورین حراست دانشکده فنی را هم به دانشکده علوم آورده بود. به نوشته فارس حراست اعلام کرده بود هیچ خبرنگاری مجوز ورود به این جلسه را که در بزرگترین تالار دانشگاه برگزار می‌شد، نداشته باشد. این درحالی بود که خبرنگاران اصلاح‌طلب پس از صحبت‌های درگوشی با نگهبانان وارد دانشگاه می شدند.

جالب آنکه دانشجویانی که کارت دانشگاه را فراموش کرده بودند و نیز آنهایی که برای تحویل پایان‌نامه و یا کار اداری آمده بودند، به هیچ‌وجه اجازه ورود به دانشگاه شهید باهنر کرمان را نداشتند. البته تدابیر امنیتی حراست دانشگاه باهنر تنها به درب ورودی و تعطیلی سایر جلسات و کارهای اداری ختم نشد، دانشجویان برای حضور در این سخنرانی مانند جلسه امتحان باید تلفن‌ همراه خود را تحویل می‌دادند و به همراه داشتن کیف و هر وسیله‌ای به شدت ممنوع بود، حتی ماشین حساب ساده!

قبل از ورود به تالار چند مرحله کارت دانشجویی کنترل می‌شد و بازرسی بدنی هم به کنترل سختگیرانه حراست دانشگاه باهنر کرمان اضافه شده بود که صدای اعتراض دانشجویان را در آورد.

به نظر می رسد پس از اتفاقات همایش گذشته اصلاح طلبان تلاش زیادی صورت گرفت تا دیگر کسی از فتنه سئوال نکند البته فکر نکنم با بازرسی بدنی بتوان زبان را بست.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک