آخرین اخبار

6. خرداد 1394 - 12:25   |   کد مطلب: 1600
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران:
مدیر مسئول روزنامه ابتکار حاضر به مناظره با دانشجوی بومی نشد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران گفت: مدیر مسئول روزنامه ابتکار حاضر به برگزاری مناظره با فعال دانشجویی بومی نشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عبدالله نادری‌لردجانی با اشاره به لغو مناظره محمدعلی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار و عبدالرضا داوری در خصوص مذاکرات هسته‌ای تحت عنوان «ژنو تا لوزان» و واکنش تشکل اصلاح‌طلب همراهان به این رویداد اظهار کرد: ضمن احترام به تشکل سیاسی دانشجویی اصلاح‌طلب همراهان برخی دلایل مطرح شده توسط این تشکل مبنی بر عدم برگزاری مناظره مدیر مسئول روزنامه ابتکار و عبدالرضا داوری صحت و سقم نداشته و تکذیب می‌شود.

وی با بیان اینکه دلایل لغو این مناظره در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اعلام شده است، افزود: طی جلسه‌ای که برای هماهنگی برگزاری مناظره میان تشکل‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران و همراهان برگزار شد، تشکل همراهان با اعلام عدم قطعیت حضور مدیر مسئول روزنامه ابتکار در آن جلسه، ساعت 17 عصر همان روز را زمان اعلام قطعی حضور آقای وکیلی اعلام کردند.

نادری‌لردجانی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در همان جلسه حضور داوری را قطعی اعلام نمود، تصریح کرد: تشکل همراهان نه تنها در جلسه اعلام آمادگی نکرد بلکه ساعت 19 عصر و بعد از زمان مقرر، حضور وی را قطعی اعلام کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران ادامه داد: این در حالی بود که مناظره از سوی شورای فرهنگی به دلیل عدم اعلام به موقع توسط وکیلی، مدیر مسئول روزنامه ابتکار ساعت 18 عصر لغو شد.

نادری‌لردجانی عنوان کرد: بلیط حضور عبدالرضا داوری از یک هفته قبل تهیه شده بود و بلیط تهیه شده نشانگر صحت این موضوع می‌باشد.

وی یادآور شد: طی تماسی از سوی مدیر مسئول روزنامه ابتکار با اینجانب یک‌ روز قبل از مناظره ساعت 15، وی نگرانی خود را از عدم تهیه بلیط هواپیما اعلام کرد که این امر نشان‌دهنده آماده نبودن بلیط وی برای حضور در این مناظره بود.

نادری‌لردجانی افزود: اگر چه وکیلی مدیر مسئول یک روزنامه کشوری است اما وی یکی از نیروهای بومی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که در میان چهره‌های کشوری به جز عبدالرضا داوری کسی حاضر به مناظره با وی نبود.

مسئول بسیج دانشجویی اظهار کرد: در همین راستا بسیج دانشجویی مهدی دلبند از فعالان دانشجویی استان را برای مناظره با وی معرفی کرد اما آقای وکیلی حاضر به مناظره با وی نشد.

نادری‌لردجانی خاطرنشان کرد: در این خصوص سرپرست دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نیز در جریان رد کردن مناظره آقایان وکیلی و دلبند از سوی تشکل همراهان بوده است.

وی با اشاره به برخی اعتراض‌های دانشجویی در خصوص عدم برگزاری این مناظره تأکید کرد: اعتراض دانشجویان به دلیل عدم تمکین مدیر مسئول روزنامه ابتکار در انجام مناظره به فعال دانشجویی مهدی دلبند بود.

نادری‌لردجانی با بیان اینکه تأکید وکیلی بر مناظره با شخصیت‌های کشوری بوده است، گفت: نکته جالب این است شخصیت‌های اصلاح‌طلب از مناظره با دانشجویان استقبال می‌کنند اما وکیلی به عنوان یک نیروی بومی حاضر به این امر نشد و درخواست مناظره با شخصیت‌های کشوری داشته است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران خاطرنشان کرد: در صورت تکذیب تشکل همراهان در خصوص هماهنگی‌های انجام شده برای مناظره مهدی دلبند و مدیر مسئول روزنامه ابتکار و رد این مناظره توسط وکیلی، این فعال دانشجویی همچنان آمادگی خود را برای برگزاری این مناظره اعلام کرده است.

 

منبع : فارس

انتهای پیام/س

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک