آخرین اخبار

4. خرداد 1394 - 19:52   |   کد مطلب: 1585
با حضور معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرستان کهگیلویه:
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کهگیلویه برگزار شد
با حضور معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرستان کهگیلویه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، در این جلسه که با حضور رحمت الله شاکری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ، کریمی فرماندار شهرستان کهگیلویه  و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کهگیلویه در محل فرمانداری شهر دهدشت برگزار شد.

 

شاکری طی سخنانی با توجه به  فضای مجازی و جهان شیشه ای ،خواستار حمایت همه دستگاههای عضو ستاد در برطرف کردن مشکلات جوانان شد .

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد:همه باید در برابر مشکلات جوانان  احساس مسئولیت ویژه داشته باشیم و تمام دستگاه های عضو ستاد ساماندهی شهرستان کهیگلویه در این زمینه می بایست تلاش و همکاری نمایند تا عمده مشکلات موجود در این حوزه رفع گردد.

 

کریمی فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز ضمن تشکر از برگزاری این ستاد و پیگیر یهای صورت گرفته در حل مشکلات جوانان شهرستان ،عمده مشکلات موجود در این حوزه را اشتغال و مسکن و ازدواج برشمرد و خواستار حمایت همه جانبه دستگاههای عضو این ستاد شد .

 

حمایت از سازمانهای مردم نهاد ، رفع مشکل مکان برای موسسه قرب مهر ایثار ،برگزاری نمایشگاه در هفته جوان ،تشکیل ستاد جشنواره ولادت حضرت علی اکبر (ع)،راه اندازی بانک اطلاعاتی با بانک ها در جهت تامین وام ازدواج ،اشتغال و  سهولت در پرداخت این وام ها  و در اختیار قرار دادن مکان و سالن ها ادارات به تشکل های مردم نهاد از مهمترین مصوبات این جلسه بود .

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک