آخرین اخبار

2. خرداد 1394 - 19:49   |   کد مطلب: 1559
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه مطرح کرد:
دیدار با جانبازان 8 سال دفاع مقدس مایه افتخار است
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: دیدار با جانبازان 8 سال دفاع مقدس مایه افتخار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، بهنام صمدی‌فرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز جانبازضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت ابوالفضل و روز جانباز گفت: روز جانباز روز مناسبی برای ارج نهادن به مقام جانبازان و یادگاران گران بها 8 سال دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه جانبازان با رشادت های خود همواره امانتدار دستاورد های دفاع مقدس هستند گفت: جانبازان شهدای زنده ای هستند که با سلاح ایمان خود همواره به مقابله با شسمن رفته اند.

 

صمدی فرد با اشاره به اینکه جانبازان شهرستان کهگیلوبه با وجود سختی ها  و مشکلات فراوانی ک دارند کمتر گلایه می کنند افزود: موضوع بیکاری فرزندان جانبازان از جمله مشکلات اساسی جانبازان کهگیلویه است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تجلیل از جانبازان را وظیفه همه دستگاه ها دانست و اضافه کرد: اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در روز های آینده از خانواده های جانبازان دیدار و تجلیل خواهد کرد.

 

صمدی فرد افزود: جانبازان سرمایه‌های ایران اسلامی هستند و همه مردم جامعه اعم از مسئولان، جوانان و نوجوانان باید قدر این افراد را بدانند  و جانبازان را الگوی خویش قرار دهند.

 

وی گفت: دیدار از جانبازان افتخار آفرین هشت سال دفاع مقدس، مایه افتخار است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: تمام اقشار مختلف مردم باید بدانند که اگر جانفشانی‌ها و فداکاری‌های جانبازان و شهدا نبود، ایران اسلامی، عظمت و اقتداری نداشت.

 

صمدی فرد با بیان اینکه جانبازان و شهدا، الگویی برای جوانان هستند، خاطرنشان کرد: جانبازان و شهدا نقش بی‌بدیلی در انتقال ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان جامعه دارند.

 

وی تاکید کرد:‌ عزت و آزادگی میهن اسلامی به برکت جانبازان و خون شهدا است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک