آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1394 - 15:38   |   کد مطلب: 1493
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برخی جلسات در این استان با هدف زنده کردن سران فتنه انتقاد کرد.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های 14 و 15 خرداد در استان کهگیلویه و بویراحمد به تبیین شخصیت امام راحل پرداخت و اظهار کرد: امام به گردن امت اسلامی حق دارد چرا که احیاگر اسلام در عصر حاضر بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امام با انقلاب خود به مردم ایران مجد و عظمت بخشید.

وی گفت: امام منادی وحدت در بین امت اسلامی بود چرا که این امت همواره از اختلافات داخلی رنج برده است.

خاضع با بیان این که بیشترین سود از این اختلافات را صهیونیست‌ها و دنیای استکبار می‌برد، تصریح کرد: امام رمز پایداری و پیروزی امت اسلامی را وحدت می‌دانستند و امروز هم برای این پایداری امت اسلامی باید بر وحدت و پرهیز از تفرقه تأکید کرد.

این مسئول در ادامه با انتقاد از کسانی که تنها در حرف خود را پیرو خط امام می‌دانند تا در عمل، خاطرنشان کرد: کسانی که به رهنمودها و وصایای امام عمل نمی‌کنند و در عمل اعتقادی به فرمایشات امام ندارند نمی‌توانند خود را پیرو خط امام معرفی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: کسانی که در صدد زنده کردن سران فتنه هستند نمی‌توانند خود را پیرو خط امام بدانند همچنان که جلساتی در سطح استان برای زنده کردن سران فتنه برگزار شده است.

وی با اشاره به این که برخی به دنبال زنده کردن سران فتنه هستند و از سوی دیگر انتظار تأیید صلاحیت از سوی شورای نگهبان را دارند، تصریح کرد: غافل از این که یکی از دلایل اصلی رد صلاحیت برخی افراد همین همراهی با فتنه‌گران و تلاش برای زنده کردن سران فتنه است.

خاضع با انتقاد از حمله به شورای نگهبان در چنین جلسات و محافلی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل می‌کند و کسانی را که از فتنه‌گران و قانون‌شکنان حمایت کنند بی‌شک برای قانون‌گذاری تأیید صلاحیت نخواهند کرد.

انتهاي پيام:/

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک