آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1394 - 16:18   |   کد مطلب: 1473
قابل توجه مسئولان اوقاف و امورخيريه شهرستان كهگيلويه
گنبد بقعه متبركه امامزاده ميرسالار(ع) ديشموك تا كي بايد با اين وضعيت باشد؟+تصاوير
عملیات كاشي‌كاري، نماکاری و زیباسازی گنبد بقعه متبركه امامزاده ميرسالار(ع) ديشموك چندين سال است كه نيمه كاره رها شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عملیات كاشي‌كاري، نماکاری و زیباسازی گنبد بقعه متبركه امامزاده ميرسالار(ع) ديشموك چندين سال است كه نيمه كاره رها شده است.

 

سيد مهدي موسوي مطهرخادم امامزاده ميرسالار(ع) در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه اظهار كرد: هر سال قول‌هايي از سوي اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كهگيلويه داده مي‌شود ولي متاسفانه هنوز اقدامي عملي جهت كاشي‌كاري و زيباسازي اين گنيبد صورت نگرفت.

 

وي با بيان اينكه اداره اوقاف و امور خيره كارهاي خوبي را دارد در اين بقعه متبركه انجام مي‌دهد، افزود فقط در زمينه هايي از جمله سامان دادن به گنبد در اين بقاع، بيش از سه سال است كه به اين شكل نيمه كاره رها شد و انتظار داريم هر چه زودتر مسئولان به اين امر توجه ويژه داشته باشند و كار كاشي‌كاري و زيباسازي گنبد امامزاده ميرسالار(ع)شروع كنند.

 

امامزاده احمد موسی(ع) معروف به «میرسالار»یکی از فرزندان حضرت باب الحوائج امام موسی الکاظم(ع) است.

 

این بقعه معروف به «میرسالار» از نوادگان هفتمین امام شیعیان در ۹۰ کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد و سالانه زائران زیادی از داخل و خارج استان برای زیارت این بقعه می‌روند.

 

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک