آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1394 - 15:36   |   کد مطلب: 1454
امام جمعه دهدشت با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در برابر حرف‌های بی‌اساس مخالفان نظام تصریح کرد: قطعا مردم در زمان مناسب پاسخ کوبنده به این یاوه‌گویی‌ها خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت گفت: امشب،شب مبعث گرامی پیامبر اکرم و نخستین شب نزول وحی بر پیامبر مکرم اسلام است؛ لذا امشب آغاز رسالت پیامبر برای ارشاد بشر است.

 

امام جمعه دهدشت عنوان کرد: بعثت رسول اکرم نقطه عطف زندگانی بشر بر روی کره زمین است لذا ایشان برای تمامی بشریت آمد‌ه‌اند تا دنیا تغییر کند.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه پیامبر تنها مبلغ وحی نبود، گفت: رسول‌الله رسالت انسان‌سازی داشت لذا در جریان رهبری اسلام بعد از پیامبر، نیازمند تداوم وحی هستیم و آن بعثت پیامبر بعثت یک جریان انسان‌سازی در عرصه زندگی بشر بود که باید با مدیریت مدیر آسمانی به عنوان امام معصوم در جامعه ایجاد شود.

حسینی خاطر نشان کرد: در حقیقت مبعث یک جریان است و این‌گونه نیست که بعد از هزار و 400 سال تنها حلال و حرام خدا را اجرا کنیم بلکه باید رسالت پیامبر را ادامه دهیم.

 

وی با بیان اینکه امام معصوم در غیبت هستند اما حجت این امام معصوم این انقلاب را به پیروزی رساندند، گفت: امام راحل این انقلاب را به پیروزی رساندند و نظامی در یک گوشه کره زمین تشکیل دادند که رسالت انسان‌سازی با این نظام صورت گیرد.

 

 حسینی با انتقاد از تفکر عدم دخالت روحانیت در مدیریت جامعه این عقیده را مبتنی بر بی‌خردی و تنگ‌نظری دانست و اظهار کرد: کسانی که فکر می‌کنند روحانیت نباید در مدیریت جامعه دخالت داشته باشد زمینه حذف ولایت فقیه را فراهم می‌کنند.

 

امام جمعه دهدشت با بیان این‌که حرف و حرکت این عده از افراد کم‌عقل خیانت به نظام است اضافه کرد: چنین کسانی را خائن به نظام و حکومت می‌دانیم.

 

حسینی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در برابر حرف‌های بی‌اساس مخالفان نظام تصریح کرد: قطعا مردم در زمان مناسب پاسخ کوبنده به این یاوه‌گویی‌ها خواهند داد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک