آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1394 - 18:54   |   کد مطلب: 1438
فرماندار کهگیلویه گفت: حماسه سوم خرداد موجب اقتدار ملت ایران شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه سوم خرداد ظهر امروز با حضور اعضای ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

 

کرامت کریمی فرماندار کهگیلویه در این نشست بیان کرد: حماسه سوم خرداد یکی از مهمترین حوادث این ماه است که  با روی دادن این اتفاق روند کشور از لحاظ تاریخی دچار تغییر شد.

 

کریمی تصریح کرد: در فتح خرمشهر دشمن طعم شکست در جنگ را چشید و با وجود آن همه استحکامات نظامی و نیرو، شکست از نیروهای کم سلاح ایران را پذیرفت که مایه فخر و مباهات تمام مردم ایران است.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: یکی از علت های تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران حادثه سوم خرداد است که در سراسر دنیا اقتداری بی نظیری به ایران بخشیده است.

 

سیدکرامت کریمی در این نشست با اشاره به اهمیت مناسبت‌های ملی و مذهبی و ضرورت پاسداشت حماسه‌های بزرگ اظهار کرد: حماسه‌های تاریخی باید متناسب با نقش و میزان تاثیرگذاری حماسه‌آفرینان گرامی داشته شوند و سوم خرداد نیز یک زوز خاص در تاریخ کشور ایران است.

 

وی گفت: سوم خرداد به عنوان نماد مقاومت وایستادگی ملت ایران ومظهر اقتدار وحدت ملی وگویای پایداری ،ایثار وجاودانگی ملت ایران است که درس اتحاد وهمدلی به ملت ایران داد.

 

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: آخرین تلاش‌ها برای پاسداشت حماسه‌های تاریخی و اثربخش از سوی دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی و همکاری شکل گیرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک