آخرین اخبار

21. ارديبهشت 1394 - 14:01   |   کد مطلب: 1420
نماینده مناطق چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبر داد:
اختصاص 66 میلیارد ریال اعتبار از ماده 180 به کهگیلویه
نماینده مناطق چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: بهبود عبور و مرور شهر دهدشت، فاز اول بهسازی معابر دهدشت، تکمیل فضای سبز شهر دهدشت و احداث پارک محله بلادشاپور نیز از پروژه‌های شهرداری از ماده ۱۸۰ است.

به گزارش پايگاه خبري كهگيلويه، نماینده مناطق چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۶۶ میلیارد ریال اعتبار ماده ۱۸۰ به شهرستان کهگیلویه خبرداد.



«سیدعلی محمد بزرگواری»  گفت: از محل ماده ۱۸۰ قرار است ۱۱۶ میلیارد ریال به شهرستان کهگیلویه تخصیص یابد که تاکنون ۶۶ میلیارد ریال به این شهرستان تخصیص یافته است. 



وی افزود: اعتبار ماده ۱۸۰ شهرستان کهگیلویه برای اداره کل ورزش و جوانان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل راه و شهرسازی، شرکت آب و فاضلاب شهری و شهرداری دهدشت پیش بینی شده است. 



نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم سورای اسلامی باتشریح پروژه‌های این ادارات که قرار است از محل ماده ۱۸۰ به آن‌ها اعتبار تخصیص داده شود، یادآورشد: احداث زمین ورزشی روستای ضرغام آباد و چنگلوا، اجرای سدهای خاکی در سطح شهرستان و تامین آب شرب شهر دهدشت از جمله این پروژه‌ها است. 



بزرگواری گفت: تکمیل راه فرعی دهدشت - قلعه دختر - جاورده - قلعه رئیسی - ورودی دهدشت و طولیان، تعریض ورودی شهر دهدشت بسمت چرام و بهسازی جاده دهدشت - سوق از مهم‌ترین پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از محل ماده ۱۸۰ است. 



وی افزود: بهبود عبور و مرور شهر دهدشت، فاز اول بهسازی معابر دهدشت، تکمیل فضای سبز شهر دهدشت و احداث پارک محله بلادشاپور نیز از پروژه‌های شهرداری از ماده ۱۸۰ است.

 

منع: عصر دنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک