آخرین اخبار

19. ارديبهشت 1394 - 15:33   |   کد مطلب: 1399
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمدگفت: رژیم آل سعود باید بداند که با حماقت خود در اعدام شیخ نمرپایه های سست شده حکومتش فرو خواهد ریخت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام سید جواد خاضع با محکوم کردن اعلام حکم اعدام شیخ نمر محمد باقرالنمر ازسوی سردمداران عربستان گفت:رژیم آل سعود مظهر اسلام آمریکایی است که امام راحل به آن اشاره داشتند.

 

 اجرای حکم شیخ نمرپایه های سست رژیم آل سعود را فرو می ریزد

 

وی با بیان اینکه امروز رژیم آل سعود به دنبال تفرقه افکنی و کاشتن بذر فتنه بین امت های اسلامی است، ابراز کرد: رژیم آل سعود باید بداند که با حماقت خود در اعدام شیخ نمرپایه های سست شده حکومتش فرو می ریزد.

 

مجامع حقوق بشر در برابر حکم شیخ نمر سکوت کرده اند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر کودک کشی  رژیم آل سعود گفت: مجامع حقوق بشر دکوری بیش نیستند که در برابر این همه جنایان آل سعود، سکوت اختیار کرده اند.

 

اعدام شیخ نمر باعث بیداری اسلامی در سرزمین حجاز می شود

 

خاضع با بیان اینکه مجامع بی معنای حقوق بشر باید در برابر حکم این شیخ وارسته موضوع گیری کنند، افزود:آل سعود باید بداند که خون شیخ نمر مانند پتکی بر سر آنها فرو خواهد آمد و باعث بیداری اسلامی دیگری در سرزمین حجاز می شود.

 

وی با تأکید بر اینکه اجرای حکم شیخ نمر از سوی سردمداران رژیم آل سعود این رژیم را هرچه سریعتر به سقوط نزدیک خواهد کرد،گفت: آل سعود و در رأس آن آمریکای جنایتکار باید بداند بیداری اسلامی دیگری با اجرای حکم شیخ نمر به وجود خواهد آمد و  بساط رژیم کودک کش آل سعود را از زمین و منطقه پاک می کند.

منبع: بویرخبر

 انتهای پیام/ر/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک