آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1394 - 23:15   |   کد مطلب: 1380
فرماندار شهرستان کهگیلویه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با وجود مستندات لازم در خبر ویراژ خودروی فرمانداری این شهرستان با خودروی نماینده مجلس وجود چنین خبری را کذب دانست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، ظهر امروز نشست خبری فرماندار کهگیلویه با اصحاب رسانه این شهرستان در شهر دهدشت برگزار شد.

 

گفتنی است در این نشست خبری فرماندار کهگیلویه به خبر چند روز گذشته یکی از فعال ترین اصحاب رسانه  این شهرستان اشاره کرد و خبر با مستند ویراژ خودروی فرماندارو نماینده در بازدید از جاده پاتاوه -دهدشت را کذب دانست.

 

این در حالی است که ضمن وجود مستندات لازم، اکثراصحاب رسانه این شهرستان شاهد این حرکت از طرف مجموعه فرمانداری در جاده پاتاوه و دهدشت بودند.

 

گفته می شود فرمانداری این شهرستان  بدون ارتباط و تعامل با این مدیر مسوول رسانه درتماسی با دستگاه های مختلف این شهرستان تقاضا نموده که از ورود خبرنگار این رسانه به نشست خبری جلوگیری نمایند.

 

مجید آذربارگون، خبرنگار این پایگاه خبری گفت: از صحبت های امروز فرماندار ، جو سازی های صورت گرفته ، نادیده گرفتن  تلاش ها وپوشش های خبری کامل این شهرستان در طول مدت اخیر از این اقدام فرمانداری به شدت گلایه کرد.

 

آذرباگون اقدام صورت گرفته توسط فرمانداری این شهرستان را در راستای شعار سال و همدلی و همزبانی ندانست  و این اقدام را نمونه ای از پایین بودن قدرت نقدپذیری مسوولین این شهرستان در بیان برخی از مشکلات دانست.

 

وی گفت: بنده در مدت فعالیتم  در حوزه رسانه با اکثر رسانه های و خبرگزاری های استان تعامل و همکاری داشته ودارم و این حرکت فرمانداری شهرستان در مدت فعالیتم جای بسی تامل دارد.

 

مدیر مسوول پایگاه خبری کهگیلویه در پایان از دستگاه هایی که  با روشنگری کامل و آگاهی از موضوع اعتنایی به منع حضور این رسانه  در جلسات خود نکردند تقدیر و تشکر کرد .

 

گفتنی است مجید آذربارگون، خبرنگار فعال خبرگزاری دانا، پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس و مدیر مسوول پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه می باشد.

 

باتوجه به اقدام امروز فرماندار کهگیلویه در پایین بودن قدرت نقد پذیری و منع حضور خبرنگار این پایگاه خبری به حضور در جلسات باید به آقای  فرماندار گفت شما باید بدانید رسانه تنها در اختیار شما و تفکر شما نیست بلکه یک رسانه باید در اختیار عموم مردم باشد و بتواند انعکاس دهنده خدمات نظام و مشکلات  مردم جهت رفع باشد.

 

پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس این اقدام فرماندار کهگیلویه وانتساب القابی به خبرنگار این پایگاه خبری و عضو اصحاب رسانه استان را به شدت محکوم می دارد و بیان می کند که بعد از هر بهاری خزانی است.

 

انتهای پیام/گ/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک