آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1394 - 20:13   |   کد مطلب: 1371
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه ما اعتمادی به دشمنان خود نداریم گفت: مسوولین کشور هوشیار باشند که به بهانه بازرسی های قانونی از مراکز هسته ای کشور ما، جاسوسی مراکز نظامی و امنیتی در کشور ما انجام نگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه با بیان اینکه بازرسی از مراکز هسته ای ایران باید متعارف و جز قوانین NPT باشد گفت: این قانون را تمام کشورها از جمله ایران امضا کرده اند و کشور ایران هم پایبند به این بازرسی ها در چارچوب قوانین NPT است.

 

وی با اشاره به اینکه بازرسی غیر متعارف مورد قبول ملت ایران نیست گفت: رهبر معظم اقلاب هم مخالف این گونه بازرسی ها است و بازرسی از مراکز نظامی را هم قبول نخواهیم کرد.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی در تلاش است که بازرسی از مراکز هسته ای ایران را به صورت ویژه و غیر متعارفی انجام دهندافزود: این بازرسی قابل قبول و پذیرش برای کشور ایران نیست و اجازه بازرسی غیر متعارف و خارج از قانون را به آن ها نخواهیم داد.

 

حسینی با بیان اینکه ما اعتمادی به دشمنان خود نداریم گفت: مسوولین کشور هوشیار باشند که به بهانه بازرسی های قانونی از مراکز هسته ای کشور ما، جاسوسی مراکز نظامی و امنیتی در کشور ما انجام نگیرد.

 

وی با اشاره به درخواست غرب از مذاکره کنندگان هسته ای مبنی بر بازرسی از مراکز نظامی ایران خاطرنشان کرد:رهبری حق دارند که اجازه ندهند این خواسته ها تحقق یابد، تجربه ها ثابت کرده است که آمریکا هر وقت خواسته کشور و نظامی را نابود کند ابتدا مراکزنظامی و دفاعی آن کشور را مورد بررسی قرار داده است.

 

امام جمعه دهدشت گفت: بازرسی متعارف و در چارچوب قانون NPT می تواند تا ابد در کشور ما صورت گیرد و ملت ایران به بازرسی در چارچوب قانون پایبند است.

 

حسینی با بیان این که ملت ایران هرگز در برابر استکبار سر تسلیم فرود نخواهد آورد و تا آخرین قطره ی خون خود ایستادگی خواهد کرد، گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، تنها راه حل مشکلات، اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به تولیدات داخلی و توان درونی است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک