آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1394 - 12:58   |   کد مطلب: 1364
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی سردرگم هستند، گفت:برخی اعمال نفوذها مانع برخورد جدی با مفسدان اقتصادی در کشور شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگارصبح زاگرس بر ضرورت برخورد جدی با مفسدان اقتصادی در کشور تاکید کرد و افزود: از یک طرف اراده ای قوی در مجریان یعنی کسانی که وابسته به دولت هستند مشاهده نمی شود و در قبال حرف هایی که میزنند پای کارنیستند.

 

وی  با اشاره به اینکه بخشی از آن هم به قوه قضاییه بر می گردد، اظهار کرد:البته قوه قضاییه هم منتظر تکمیل شدن پرونده ها ی مربوطه است و تا بعد از آن حکم را صادر کند.

 

بزرگوای عنوان کرد: آن جدیت و تلاشی را که باید در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی به کار گرفته شود تا این امر به ثمر برسد از قوه قضاییه مشاهده نمی شود و نوعی سردرگمی در این مسئله وجود دارد.

 

وی ادامه داد: این سردرگمی به خاطر همین اعمال نفوذ هایی است که وجود دارد مثل همین پرونده آقا زاده (مهدی هاشمی) که چقدر فشار می آورند حالا هرچقدر قاضی و قوه قضاییه محکم می ایستند باز فشار می آورند برای سرپوش گذاشتن بر روی این نوع فساد های مالی.

 

این نماینده مجلس ابراز داشت: اگر دولت و قوه قضائیه تلاش و جدیت بیشتری در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی به خرج بدهند یعنی در خود دولت و قوه قضاییه اراده ای مصمم وجود داشته باشد و مجلس هم باید یک نظارت قوی در این زمینه داشته باشد تا بتوانند پاسخ قابل قبول و مثبتی به مردم بدهند.

 

 وی گفت: شاید این همه ضعفی که برای برخورد با مفسدان اقتصادی مشاهد می شود به خاطر عدم اراده قوی  و مصمم پشت این قضیه است.

بزرگواری مبارزه با مفسدان اقتصادی را از دغدغه ها و خواسته های رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: دولت و قوه قضائیه  نگذارند دغدغه و خواست رهبری زمین بماند و باید عمل بکنند که متاسفانه ما شاهد یک حرکت امیدوار کننده ای در این زمینه نبودیم.

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک