آخرین اخبار

13. ارديبهشت 1394 - 23:22   |   کد مطلب: 1356
از طرف دفتر امام جمعه ديشموك از قهرمانان كشوري رشته رزم پهلواني پرثوآ در ديشموك تجليل شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، از طرف دفتر امام جمعه ديشموك در جشن ميلاد امام علي (ع) از چهار قهرمان پرثوآ كار ديشموكي با اهداي جوايز و لوح سپاس تجليل شد.

 

عبدالرضا مرادي جو نماينده ورزش و جوانان ديشموك اظهار كرد: فرشاد شريف پور در وزن منفي59 كيلو گرم در رده جوانان مقام اول، مجتبي حبيب‌جو در وزن منفي56 كيلو گرم جوانان مقام دوم، آرمان پدرام در وزن منفي 50 كيلو گرم بزرگسالان مقام دوم و فرهاد قاسم خو در وزن منفي80 كيلو گرم بزرگسالان مقام سوم را كسب كردند.

 

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي همگاني اين مسابقات در دو گروه سني جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشي آزادي تهران با حضور 125 بازيكن از 14 استان حضور داشتند كه تيم رزم پهلواني پرثوآ كار كهگيلويه و بويراحمد با 13 نفر در اين مسابقات با رزمي كاران كشوري به رقابت پرداختند.

 

 

گفتني است فرهاد شريف پور از ديشموك به عنوان مربي تيم استان كهگيلويه و بويراحمد در اين دوره از مسابقات حضور داشت و صمصام رودساز از دهدشت در اين مسابقات توانست در وزن منفي 56 كيلو گرم رده بزرگسالان مقام دوم را در اين مسابقات كسب كند.

 

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه‌ها

حقشون بیشتر از اینا هست با اینکه بدون هیچ امکاناتی دارن برای بردن نام دیشموک تلاش میکنن برای تمامی نفرات تیم آرزوی توفیق و سربلندی و از خدای منان برایشان سلامتی و طول عمر خواهانیم .
عالی. خداقوت

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک