آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1394 - 20:31   |   کد مطلب: 1311
مدیر کل صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
بسته حمایتی جدید برای رفع مشکلات کارآفرینان
مدیر کل اداره صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت، بسته حمایتی جدیدی برای رفع مشکلات کارآفرینان استان در راه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،داریوش دیودیده مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته و سال جاری تمام مسائل و مشکلاتی که صنعت گران  و حوزه فرش با آن رو به رو هستند را مورد بررسی قرار داده ایم  و گزارشی از این مشکلات را به استانداری تحویل داده ایم.

 

دیو دیده با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات صنعت فرش یکی از مهمترین وظیفه های ماست گفت: قصد داریم در حوزه فرش دو موضوع برندسازی فرش استان و فروش محصولات چه به صورت بازارسازی فرش در استان و چه به صورت صادرات فرش را پیگیری کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه سختگیری هایی دولتی که در استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کارآفرینی  وجود دارد بیشتر از سایر استان ها است گفت: این مسئله باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری در حوزه صنعت گران و کارآفرینان استان شده است.

 

دیودیده گفت:در یک بسته حمایتی تمام این مشکلات برطرف خواهند شد.

 

مدیر کل اداره صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فعالیت های اقتصادی به دلیل مشکلات در  چند سال اخیر بسیار کم بوده است گفت:به همین دلیل ساخت و ساز و استفاده از ماسه و شن بسیار پایین آمده است که این باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای تمام صنعت گران و کارخانه های ماسه وشن ما در استان شده است.

 

وی گفت: درر سال 91 یک مشکل اساسی در حوزه ماسه و شن استان به وجود آمد که به دلیل حفاظت از محیط زیست بسیاری از کار خانه های ما به یکباره تعطیل شدند

 

دیودیده با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست وظیفه همه افراد جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد افزود: می توانستیم در یک برنامه زمانبندی شده این مشکل را برطرف کنیم تا کارخانه های ماسه و شن به یکباره تعطیل نشوند.

 

وی گفت: برای حل مشکلات کارخانه های ماسه و شن اتحادیه شن و ماسه داران تشکیل خواهد شدو با انتخاب هیات مدیره این اتحادیه بسیاری از مشکلات کارخانه های ماسه وشن برطرف خواهد شد.

 

دیودیده با بیان اینکه یکی از خصوصیات کارآفرینان تحمل سختی ها  و مشکلات است افزود: به زودی بسیاری از مشکلات در حوزه کار آفرینی به کمک مسئولین استانی و شهرستانی و با بسته حمایتی برطرف خواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک