آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1394 - 16:14   |   کد مطلب: 1309
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد:
گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی از محور جدید دهدشت
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم قلعه‌رئیسی و دیشموک نگران گازرسانی نباشند گاز‌رسانی به این بخش‌ها حتمی شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، گازرسانی به بخش های دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه در ۲ فاز انجام و در فاز اول ۲ شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی و در فاز دوم روستاهای اقماری بخش ها گازرسانی خواهد شد.
 

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از به ثمر نشست تلاش های تمامی مسوولان استانی و شهرستانی بویژه نماینده چهار شهرستان این استان در موضوع گازرسانی به ۲ بخش شهرستان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

 
هوشنگ صیدالی در گفت و گو با عصردنا، با تشریح نحوه گازرسانی به بخش های دیشموک و قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه ، اظهارداشت: از تمامی تلاش ها بویزه تلاش های ” حجت الاسلام بزرگواری ” که دلسوزانه پیگیر رفع دغدغه مردم این بخش ها بودند به نوبه خود تشکر می کنیم.
 
 
وی گفت: گازرسانی به بخش های دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه در ۲ فاز انجام و در فاز اول ۲ شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی و در فاز دوم روستاهای اقماری بخش ها گازرسانی خواهد شد.
 
 
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افزود: گازرسانی به این بخش ها براساس آخرین نشستی که با مدیرعامل گاز کشور داشتیم از طریق لوله انجام می شود.
 
 
صیدالی با اظهار امیدواری از اینکه در ماه جاری عملیات اجرایی گازرسانی به بخش های دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه آغاز شود ، یادآورشد: با گازرسانی به این بخش ها ، شاهد رفع مشکلات کنونی در حوزه قلع و قمع درختان جنگلی و نگرانی های مردم منطقه خواهیم بود.
 
انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک