آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1394 - 16:50   |   کد مطلب: 1299
شهردار قلعه‌رئيسي از افتتاح يكي از بهترين پارك‌هاي شهرستان كهگيلويه با حضور مسئولان شهرستاني و استاني در روز جمعه يازدهم ارديبهشت ماه 94 در اين شهر خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، صابر پیکر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جدید بازگشایی کوچه‌ها و پارک ساحلی شهر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شورا و شهرداری در سطح این شهر است.

 

شهردار قلعه‌رئیسی بیان کرد: لزوم اتحاد، همدلی و هم‌افزایی بین اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار و دیگر مسئولان استان و شهری در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات و چالش‌ها باید به‌عنوان اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از مشکلات مردم با وحدت و همدلی مسئولان برطرف می‌شود، اظهار داشت: در سایه وحدت توسعه ایجاد می‌شود، اختلاف که داشته باشید توسعه اتفاق نمی‌افتد، مطمئناً وحدت است که کشور را جلو می‌برد.

شهردار قلعه‌رئیسی از آماده شدن پارک ساحلی قلعه‌رئیسی برای خدمات‌رسانی به مردم خبر داد و گفت: برای ساخت این پارک تاکنون بیش از 7 میلیارد ریال هزینه شده است که یکی از پارک‌های بسیار زیبای شهرستان کهگیلویه است.

وی تاکید کرد: کار آغاز احداث پارک ساحلی این شهر از سال 92 آغاز شده است که این پروژه روز جمعه بعد از خطبه نماز جمعه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

پیکر بیان کرد: امیدواریم که توجه مسئولان به توسعه این شهر افزایش یابد و کمکی به روند رو به رشد قلعه‌رئیسی باشد.

بخش قلعه‌رئيسي با جمعيتي بيش از 22 هزار نفر و وسعت 135 هزار متر مربع در فاصله 63 كيلومتري شهر دهدشت مركز شهرستان كهگيلويه قرار دارد.

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک