آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1394 - 13:58   |   کد مطلب: 1296
عضو شورای شهر دهدشت مطرح کرد:
نبود اعتماد میان اعضای شورا و شهردار دهدشت
حقانی‌پور نبود اعتماد میان اعضای شورا و شهردار را بزرگترین مشکل عنوان و تصریح کرد: این معضل میل و رغبت به کار را از افراد می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، رجبعلی حقانی پوردر گفتگو با خبرنگار اين پايگاه با بیان اینکه قبرستان جدید دهدشت خوب ساخته نشده است گفت: در قبرستان جدید دهدشت قبرها با یکدیگر همسان هستند اما همسان با زمین نیستند و عبور و مرور بین قبرها به سختی انجام می شود.

 

وی یکی دیگر از مشکلات اساسی شهر دهدشت را وجود احشام در سطح این شهر دانست و افزود: وجود اهشام چهره شهر را به یک روستا تبدیل کرده است که باید هرچه زودتر این اهشام در سطح شهر دهدشت جمع اوری شوند.

 

عضو شورا ش شهر دهدشت با اشاره به اینکه اهشام به راحتی در معابر و پارک های شهر دهدشت پراکنده هستند خواستار فرهنگ سازی در این قضیه شد که دیگر اهشام وارد سطح شهر دهدشت نشوند.

 

وی با بیان اینکه در در بحث عوارض شهرداری نهایت تبعیض وجود دارد گفت: راه اندازی اتوماسیون شهرداری باعث هدفمند شدن کارها و جلوگیری از تبعیض در پرداخت عوارض ها خواهد شد.

 

حقانی پور خواستار هدفمند شدن پرداخت عوارض و حذف چانه زنی ها از دستگاه شهرداری دهدشت شد.

 

وی گفت: با نبود اتوماسیون شهرداری امکان دارد کسانی که فقیر هستند و هیچ رابطه ای ندارند عوارض بیشتری پرداخت کنند و اشخاص ثروتمند با ایجاد رابطه عوارض کمتری پرداخت نمایند.

 

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رچوع در راس امور است گفت: شهروندان ما باید احساس کرامت و عزت نفس کنند.

 

حقانی پور گفت: نظارت بر شهرداری حق و وظیفه شورای شهر است و ما مدافع حقوق شهروندان شهر دهدشت هستیم.

 

وی با بیان اینکه هدف ما از نظارت مچ گیری نیست افزود: هدف ما در شورای شهر ارزیابی و به دست آوردن معایب و تلاش در جهت رفع  این معایب شهر است.

 

عضو شورای شهر دهدشت با ابراز ناراحتی از عده ای  که به ما تهمت اخلال در روند کار شهرداری می زنند گفت: ما قصد اخلال در کار شهرداری نداریم هدف ما تنها دفاع از حقوق شهروندان و تعامل و همکاری با شهرداری دهدشت است.

 

حقانی با بیان اینکه میان اعضای شورای شهر دهدشت و شهرداری اعتمادی جود ندارد گفت: این بزرگترین مشکل ما در شورای شهر دهدشت است.

 

 

دیدگاه‌ها

بسیار سخنان زیبا و به جایی بودن بنده هم با شما و نظرات عالی جناب عالی موافقم شما انسانی توانمند و سالم هستید و قطعا برای رفاه و بهبود شهر مان دهدشت از هیچ کوششی دریغ نمیکنید

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک