آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1394 - 20:36   |   کد مطلب: 1290
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:
نقش شهدا تا همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا در احیاء ارزش های والای اسلام نقش به سزایی داشتند و این نقش تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، فتاح محمدی درجمع خانواده شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه، شهادت هدیه ای الهی وفخر اولیا بوده است، افزود: امروز ملت ایران اسلامی به ویژه مسئولان و خادمین مردم به شهدای خود و خانواده های معزز آنها می بالند.

 

وی با بیان اینکه، نیروی انتظامی متولی امنیت در جامعه است، گفت: شهدای گرانقدر با از خود گذشتگی و فداکاری، امنیت و آسایش را برای همه ما به ارمغان آوردند.

 

محمدی اظهار داشت: مسئولین و خادمین مردم از خانواده های معظم شهدا که با تقدیم فرزندان برومند خود، که ایران اسلامی را به اوج اقتدار رساندند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همیشه در مقابل هرگونه آسیبی بیمه کرده اند، افتخار می کند.

 

معاون سیاسی وامنیتی استانداری تاکید کرد: تکریم نیروهای مسلح و امنیتی کشور که تمام وقت و همه وجوشان را در طبق اخلاص گذاشته تا بتوانند نظم و امنیت عمومی را در کشور جاری و از استقلال سیاسی کشور دفاع کنند، یک وظیفه همگانی است.

 

محمدی، بازماندگان معزز شهدا را از بزرگترین سرمایه های اجتماعی و معنوی جامعه دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار صادقی برای آنها باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: صبح زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک