آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1394 - 13:52   |   کد مطلب: 1275
توسط دانشگاه آزاد یاسوج صورت می‌گیرد؛
برگزاری همایش بزرگداشت حسین پناهی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش تجلیل و بزرگداشت مرحوم حسین پناهی هنرمند شهیر کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام محمد غفاری صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تشریح عملکرد و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان در ابعاد فرهنگی، اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی برای کارکنان، دانشجویان و اساتید در حوزه فرهنگی داریم.

 

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جشنواره‌های متعددی برگزار خواهیم کرد که یکی از آنها جشنواره آشپزی با شرکت دانشجویان در هفته دوم اردیبهشت‌ماه است.

 

غفاری گفت: دیگر برنامه ما برگزاری برنامه پاکسازی محیط زیست استان است که هر هفته یک تیم دانشگاهی اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان در تفرجگاه‌های استان حضور پیدا کرده و نسبت به پاکسازی محیط زیست اقدام می‌کند.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه‌های آزاد استان از تجلیل بزرگان و مفاخر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: به همین مناسبت تجلیل از مرحوم حسین پناهی اولین برنامه ما در این خصوص خواهد بود.

 

انتهاي پيام: و/آ

 

منبع: فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک