آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1394 - 12:13   |   کد مطلب: 1245
امام جمعه شهر یاسوج در نامه ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تغییر نام ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج (شهید فتاحی) به ورزشگاه آزادی را غیرقانونی دانست و عنوان کرد: عدول از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی استان پیگرد قانونی دارد.

به گزارش پایگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در این نامه خطاب به جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آورده است: نظر به اینکه استادیوم ورزش 15 هزار نفری یاسوج در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سال 92، به نام شهید علی فتاحی نامگذاری و مصوب گردید، همچنین با عنایت به اینکه مصوبات این شورا لازم الاجراست مقتضی است دستور فرمائید قبل از تشریف فرمایی معاون محترم رئیس جمهور و افتتاح استادیوم فوق نسبت به عملیاتی نمودن این مصوبه اقدامات لازم صورت پذیرد و نتیجه منعکس گردد.

 

 در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است عدول از این مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان پیگرد قانونی دارد.

 

  هوشنگ یاری پور فرماندار شهرستان بویراحمد نیز ششم بهمن 93 در نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آورده است: احتراماً به پیوست تصویر نامه شماره 180/820/12056 مورخ 6/11/93 مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و ضمائم مبنی بر نامگذاری استادیوم 15 هزار نفری جدید التاسیس یاسوج به نام شهید والامقام علی فتاحی ارسال می گردد خواهشمند است با عنایت به مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان دستور فرمائید اقدام قانونی لازم در این خصوص معمول و نتیجه به این فرمانداری اعلام شود.

 

 

امین کمالوندی مدیرکل پیشین  فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز 11 اسفند 93 در نامه ای به سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تغیرنام ورزشگاه 15 هزار نفری را یادآورشده است: با احترام و تبریک به متاسبت فرارسیدن ایام الله ده فجر؛ نظر به بند 2 مصوبات هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال 92- تصویر پیوست – مبنی بر نامگذاری استادیوم ورزشی 15 هزار نفری یاسوج به نام شهید علی فتاحی ، همچنین با توجه به اعلام رسانه ای اداره کل ورزش و جوانان استان بدون هماهنگی و اجازه شورای فرهنگ عمومی استان با عنوان تغییر نام این ورزشگاه و اعتراض خانواده معظم شهیدفوق الذکر ، خواهشمند است دستورات لازم جهت جلوگیری از این اقدام دستورات مقتضی را صادر فرمائید.

 

 

 خانواده شهید علی فتاحی نیز با صدور نامه ای اعتراض شدید خود را نسبت به تغییرنام غیرقانونی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج(شهید علی فتاحی) اعلام کردند که متن این نامه به زودی از سوی این پایگاه خبری منتشرمی شود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، عملیات اجرایی ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج از سال 86  در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع و اعتباری افزون بر 100 میلیارد ریال در منطقه مسکونی دولت آباد شهر یاسوج آغاز و مقرر شد در بازه زمانی چهار ساله تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

 

 این ورزشگاه 15 هزار نفری در ابتدا با اختصاص اعتبارات مناسب پییشرفت قابل ملاحظه ای داشت اما با گذشت چند سال به دلیل مشکلات اعتباری روند کندی را طی کرد تا همواره با سفر مسئولان ملی به کهگیلویه و بویراحمد تکمیل آن یکی از خواسته های اصلی مسئولان ومردم و ورزشکاران باشد.

 

 

سرانجام با وجود کش و قوس های فراوان و تاخیر هشت ساله سرانجام این ورزشگاه امسال آماده بهره برداری شد اما موضوعی که در این سالها مورد توجه رسانه های ارتباط جمعی قرار گرفته تغییر نام غیر قانونی این ورزشگاه از شهید علی فتاحی به آزادی بوده که همچنان در هاله ای از ابهام مانده است.

 

 

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار وقت (سید حسین صابری ) به نام شهید علی فتاحی نامگذاری و مصوب شده است.

 

 

 سال گذشته و در آستانه افتتاح وزرشگاه 15هزارنفری شهید فتاحی به یکباره و برخلاف مصوبه شورای فرهنگ عمومی در اقدامی شبانه از سوی جهانبخش ایزدپورمدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نام ورزشگاه آزادی یاسوج برای آن انتخاب و حتی تابلوی آن نیز ساخته و نصب شد.

 

 

اما آخرین خبرهااز اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد حاکی از آن است که ورزشگاه 15 هزار نفری شهریاسوج (شهید فتاحی)  هشتم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.

 

منبع: صبح زاگرس

 

انتهای پیام/200/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک